Edward Gal naar het A kader

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 10:38

Het klinkt een beetje denigrerend en belerend zon opmerking over iemand met zoveel talent, Grib.
Ik denk dat zelfs mensen van het niveau van Van Baalen zich niet op die manier zouden uitlaten.
Dat hij nog veel zal leren en daar dus ook voor openstaat lijkt mij voor de hand liggend, anders zou hij niet geselekteerd zijn.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 10:51

sarabande schreef:
Het klinkt een beetje denigrerend en belerend zon opmerking over iemand met zoveel talent, Grib.
Ik denk dat zelfs mensen van het niveau van Van Baalen zich niet op die manier zouden uitlaten.
Dat hij nog veel zal leren en daar dus ook voor openstaat lijkt mij voor de hand liggend, anders zou hij niet geselekteerd zijn.

Zo bedoel ik het ook helemaal niet. Maar als je tommie afgelopen keer in den bosch had gezien, had je waarschijnlijk geweten wat ik ermee bedoel. De combinatie bruist van het talent dat ontken ik zeker niet maar de combinatie moet nog groeien. (misschien is dat een beter woord dan leren). In mijn ogen kan deze combi uitgroeien tot een super combinatie, mijn ogen niet alleen (anders zat ie nu niet in het a kader). Allen is het wel zo dat ie op een gegeven moment een paard in den bosch gewoon door de ring moet kunnen sturen en afgelopen jaar ging dit gewoon weg niet.