vanavond dierenarts gebeld

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Riëtte

vanavond dierenarts gebeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-03 21:16

'k Heb vanavond Dikkie (dierenarts) gebeld. Ze had de uitslag van het bloedonderzoek binnen. Er kwam niet zo heel veel uit naar voren (pfffff ).
Wel had ze zand gevonden in de mest, en raadde daarvoor Sandclear aan (van de Paardendrogist, iemand ervaring mee?).
Vervolgens voor zaterdag middag een afspraak gemaakt om Des opnieuw op te voelen en te scannen. (rustig maar, kom WEL naar de rommelmarkt in mantinge, maar ga op tijd weer naar huis. Paardje gaat nou eenmaal voor! ) Zaterdag nemen we de bloeduitslag ook helemaal door.....

Nu maar duimen dat er niets bijzonders uit de scan komt (niets engs in elk geval...)

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 06:16

Nou, heel veel succes zaterdag en ik hoop idd dat het allemaal meevalt...
Wbt Sandclear, volgens mij kun je daarover met de zoekfunctie wel het een en ander vinden.

* To Belg, or not to Belg *

Gast912

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 08:05

Gelukkig dat er niets te vinden was!
Nu maar hopend dat Des snel opknapt met sandclear!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 08:26

Geen echt ernstige dingen dus? Ben benieuwd of er zaterdag nog wat gevonden wordt waar je wat mee kunt.
Nu eerst die Sandclear alvast bestellen, ik duim voor je!

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 21:37

We zijn vanmorgen naar Roden toegeweest. Daar raadden ze Sand Gard aan, aam gezien dat ook de darmflora weer op peil brengt. Hebben we dus maar genomen.
Terug direct door naar Des, ze had al wel hooi op, maar nog geen brok. Hup paarden op stal. Brok klaargemaakt en poeder erover. En dan smullen maar......
nou... met lange tanden eten. Van het laatste beetje heb ik gewoon maar slobber gemaakt. Met de eigenaar van de stal afgesproken dat ze pas naar buiten mochten als Des alles op had. Ben benieuwd of zo nog naar buiten zijn geweest.....

Morgenvroeg ga ik het opnieuw proberen, dan maar wat lekkerder maken met wat brood en stukjes wortel....

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 00:03

Hmm ja, of met wat slobber achtig spul (alleen zemelen met water vinden ze erg lekker Vork ) en eventueel wat stroop erdoor doen.
Ik moest Mambo een paar weken geleden ook medicijnen geven en meneer trok overal zijn neus voor op, tot ik het door slobber deed met appeltje en worteltje en daarna ook nog eens stroop erdoor, toe at hij het pas!
Sterkte ermee en we horen Zaterdag wel of het eten al wat beter gaat!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie