Wachten, duurt zo lang

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Belker

Wachten, duurt zo lang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-03 08:19

Jawel, Taco staat in friesland en ik zit in het westen.
Ik ben zo nieuwsgierig hoe het met hem gaat dat ik het liefst nu naar friesland rij om even te kijken. Helaas die je dat niet zomaar, even 400 km rijden om te kunnen kijken. Dan moet je wel ook nog andere redenen hebben. Gelukkig gaan we zaterdag naar de Boktmeeting in Mantinge. Kunnen we op de terugweg even bij Taco kijken. Twinklebell en Suzan gaan ook met ons mee naar Mantinge dus dat zullen de eerste zijn die Taco in het echt zien.

Maar dat wachten tot zaterdag, dat is me nu even te lang wachten Boos!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 12:52

Ach ja, net als vroeger de nachtjes tellen Haha! Maar als je er niet aan denkt gaat de tijd sneller, is wel megamoeilijk. Waarom staat hij in Friesland? Voor inscharing ofzo?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 12:54

Ik ken het Haha! Mijn lieffie staat nog in Culemborg tot 28 juli.. Verdrietig

Maar ik mag hem zo vaak opzoeken als ik wil.. Lief van Irene.. Lovers

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-03 13:08

Geen inscharing, gewoon vakantie op het land omdat het daar goedkoper is dan in het westen.
Ik kan er ook zo vaak heen als ik wil, maar om even te gaan kijken zijn we al vlug 1,5 uur en 180 km. verder Dat is dan alleen de heenreis. Veelal combineren wij van alles als we naar het noorden gaan. nu kom ik tijd te kort en moet ik tijd vrij maken. redenen zat, maar tijd te kort. Boos!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie