Paard van vriendin verkocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Paard van vriendin verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-03 01:03

Mijn vriendin heeft een tijdje geleden besloten om haar paard te verkopen. Na een hele lange periode van dokteren heeft ze uiteindelijk besloten dat haar paard niet meer voor de wedstrijdsport geschikt is. We zijn een half jaar geleden nog voor een 2e advies naar van Muiswinkel geweest en die had het zelfde oordeel. Recreatie 100% oke sport niet meer. Dus paard bij mij op stal neergezet en de verkoop in na 6 maanden. Zo kon zij al wennen aan het idee dat hij er niet meer zou zijn. Advertentie op Marktplaats, 1e keer helemaal geen reacties 2e keer liep het echt storm. We hebben hem uiteinlijk verkocht aan hele lieve mensen in Friesland die alleen maar met hem buiten gaan rijden. Gister heb ik hem samen met mijn vriendin weggebracht. Was wel een heel eind tuffen van Amsterdam naar Heereveen en erg warm in de auto, ondanks de airco! Daar aangekomen paard uit de trailer en lekker los in de bak. Hij ging meteen lekker rollen en had het duidelijk naar zijn zin. Mensen zijn echt geweldig en we hebben er beide echt een goed gevoel over, maar we hebben beide toch wel een potje zitten janken toen we met een lege trailer wegreden Huilen

En thuis heb ik nu een lege box....

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 01:13

Blijft moeilijk... maar gaat goed komen Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 08:52

Lijkt me idd zeer zwaar. Sterkte allebei. Neem aan dat die box wel weer opgevuld gaat worden met een ander sportpaard na verloop van tijd?

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 01:17

Jurga schreef:
Lijkt me idd zeer zwaar. Sterkte allebei. Neem aan dat die box wel weer opgevuld gaat worden met een ander sportpaard na verloop van tijd?


Dank, mijn vriendin heeft gebelt met nieuwe eigenaar en hij heeft naar zijn zin. Heeft de mini koe al alle hoeken van de wei laten zien. Hij vond haar zo leuk.....mini koe vond het alleen wat minder Haha!

Ja, we gaan wel weer kijken voor een handelspaard. Deze stond tijdelijk bij mij.

Groetjes, UniferB

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 15:16

Succes met je zoektocht naar een leuk nieuw paardje.

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 16:23

Hartstikke fijn dat hij een fijn huisje heeft gekregen is toch heel fijn succes met de nieuwe zoektocht

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 18:55

Fijn dat je een goed te huis hebt gevonden. Is altijd even slikken als je beseft dat je paard dan niet meer van jou is en aan iemand anders over moet laten. Maar het went. Veel succes met de zoektocht naar een nieuw paard