bij de neuroloog geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

bij de neuroloog geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 14:16

Ik ben net terug van de neuroloog.
Ik had het idee dat ik daar op de lopende band lag, volgens mij ben ik nog geen minuut binnen geweest Haha!
Maar goed, weer eens uitkleden(is al zo lekker met dat warme weer }> ) en alles nog eens vlug nagelopen.
Conclusie van de dok: waarschijnlijk wel een hernia, maar daar was ik al op voorbereid. Hij zou direct proberen om snel een scan te laten maken maar helaas er bestaan nog steeds wachtlijsten en er was geen plekkie over. Binnen 2 weken Slapen hoor ik wanneer ik terecht kan.
Als het een hernia zal zijn met er wat aan gedaan worden, dus of ik een operatie zag zitten.
Nou volgens mij zit niemand op ziets te wachten Haha! maar goed dat niet gezegd natuurlijk. Maar als dat de oplossing is sta ik er wel achter. Kan toch moeilijk de rest van mijn leven zo door blijven lopen. Mijn moeder beloofde me al een ballon aan mijn bed Party!!

Er lijkt sinds donderdag wel iets verbetering in te zitten, maar dat verschilt per dag. Heb vandaag weinig pijn en met 2 ibu's heb ik lekker een paar uur geshopt Ben bang dat ik vanavond wel total loss ben.

[/quote]

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 14:18

Wat vervelend voor je zeg!
Wachten duurt lang, maar ik hoop dat het de moeite waard is, en dat er een oplossing/remedie komt!
Sterkte!

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 14:28

sterkte hiermee!
ik hoop voor je dat ze er wat aan kunnen doen!

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 14:28

ja en wederom sta je op een lijst om te wachten, gek kan je ervan worden...

Hopenlijk kan je heel gauw door de scan en hoor je dan wat of er echt gaat gebeuren... is even spannend dan maar ik hoop echt dat je eraan geholpen kan worden.
Enne, ik denk dat wij ook allemaal dan met een ballon aan je bed komen Haha!
Sterkte meid en we houden contact! Lachen

Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 15:53

Tjee zeg, 27 en een hernia! Dat is goed balen! Boos! Zelf heb ik sinds een jaar of 6 een afwjiking aan mn SI-gewrichten (in de onderrug) waardoor ik soms echt niet kon lopen/zitten of iets pakken door die stekende zenuwpijn. Weet dus een beetje wat je voelt en wil je heel veel succes wensen! En ach, HHwaard is voor mij niet zo ver, dus als je heeeel zielig in het ziekenhuis ligt wil ook ik je wel een ballontje brengen hoor! Knipoog
Groetjes Judith

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 16:19

pff hoelang duurt dit nog san? je zit al 2 maanden te *piep* met je rug en nu ga je weer een lekkere wachtlijst op. Goh wat zal je werkgever blij zijn als hij dit te horen krijgt }>

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 16:48

Citaat:
Goh wat zal je werkgever blij zijn als hij dit te horen krijgt


Moet er morgen weer heen }>

En hoelang dit gaat duren?
Denk wel de rest van de zomer. Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 20:22

Au een hernia, dat is heel pijnlijk weet ik van mijn zus. Zj was 27 en kreeg er ook accuut last van en was niet blij Heeft maanden geduurd, en dat komt dan gelukkig wel weeer uit met de wachttijden van de artsen Haha!
Beterschap.
Zij had trouwens een kussentje van de thuiszorgwinkel waarmee ze wel kon zitten die steundde haar daar. Een omakussentje Knipoog

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 20:44

Leuk die wachtlijsten.. Ze konden je dus binnen twee weken laten horen wanneer je terecht kan.. Ik hoop voor je dan iig snel...
Veel sterkte ermee, een hernia is niet leuk (mijn vader lag dan plat op bed en kon niets meer...)