pas de deux

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

RockyLover

pas de deux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-03 17:05

Ik had vandaag pas de deux. We gingen als meisjes uit hawaii. Het was heel erg grappig en we hebben ook de originaliteitsprijs gewonnen Lachen .
Voor het rijden waren we 4e. De pas de deux was gewoon met je les en dan 3 lessen door elkaar. Als we alleen met de les waren, was ik 1e geworden dus das wel ff goed Lachen De pony's waren heel lief (1 ervan was een manegepony die 5x meedeed en bij de anderen ging ze steeds stilstaan, bij ons gelukkig niet) Alleen met de galop ging mijn pony een stuk harder, dus na de galop even corrigeren met heel zachtjes draven en heel diep de hoek in gaan. Dit was pas de 2e wedstrijd van Candor (de pony waar ik op ging, ook mijn verzorgpony) Dus dan vind ik het wel heel erg goed van hem! We hadden heel veel bloemen in zijn manen+voorpluk en 1 gele+ 1 rode bandage, een zelfgemaakt shabrakje met heel veel felle kleuren en franjes, allemaal strookjes stof in de staart, zeg er heel schattig uit Lovers . Zelf hadden we een witte rijbroek, rijlaarzen, strorokje (zelf gemaakt), bloemenkrans (ook zelfgemaakt) en bloemen op ons cap en we hadden een knaloranje topje aan. foto's volgen nog, maar ze moeten eerst ontwikkeld worden en dan ingescant... jammer dat we geen digi hebben...

ehhh dit was het wel zoonbeetje Lachen

xxx Roos

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie