ben erg blij en geschrokken!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-01 20:17

hoi... vandaag was ik met laura het land in gegaan, ja dat wouden we doen we zagen expensive nergens ik helemaal in paniek hij is weg, hij is weg...... wij extra nog het hoekje van de hooibaal om gekeken om te kijken of ie daar stond maar nee.. dus ik ren zo hard ik kan naar me moeder, al schreeuwend en laura rent naar haar fiets om em te gaan zoeken bleek dat we niet goed hadden gekeken hij stond gewoon erachter maar we zagen het niet., echt raar netalsof we blind waren, maar ik en laura helemaal in paniek enzo.. me hart bonsde kei hard en een appoloosa verder die is heel lief voor laura want daar gingen we heen en toen werd ze helemaal verliefd en nu gaat ze em misschien kopen. 't echt een schat.. het is een ruin.
*LOL* ben blij voor haar en hoop dat alles doorgaat zet em op meid dit is je kans go go boogie*girl
hihi dit moest ik jullie even meedelen

Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 21:46

haahaha ik heb ut ook een x gehad
viera weg Verward niet in de stal, niet in de bak, niet in de wei
was ze met de trailer naar de opa van dat meisje want de hoefsmid kwam
de hoefsmid die hun hadde had ze arm gebroken dus kon een paar weken niet komen maar ut was hoog nodig

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-01 22:14

aaaah
dus je snapt wat ik voelde enzo.
en ik ben al sowiezo bang voor paardendieven omdat ie in een wei staat slik maar we hebben een super mooie fries in de buurt, dus als er paardendieven zijn dan zou die wel gestole worden en niet zo'n vuilnisbakkie als van mij Schijnheilig ik blij!!