Concours Hippique Eindhoven geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-03 19:47

Ik ben vandaag niet meer geweest, achteraf wel een klein beetje spijt van, maarja.... Vooral ook spijt dat ik het witte sjabrakje gisteren niet meer heb gekocht, voor 13 Euro!! Vandaag ging een stalgenootje wel weer, dus ik had haar gevraagd of ze naar het sjabrak wou kijken. Kennelijk uitverkocht want ze heeft het niet meer kunnen vinden. Huilen Ik ben gewoon Frusty geweest het niet mee te nemen gisteren! Frusty

ikhier

Berichten: 11
Geregistreerd: 21-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 16:05

Dank je wel, W24!! Knipoog Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 16:14

Nathalie"]
Ik heb wel eventjes bij mensjes van de ponyclub gestaan ja tijdens de Kür! Ik heb jou helemaal niet gezien volgens mij, haha.
[/quote]
was jij dan niet met arnold en zo? Ik heb arnold nog gesproken en Kim (Nanza hier op bokt) kwam nog naar ons toe. WE stonden toen bij die kur.

[quote="Wouter24"]
[quote="Koortje schreef:
Ja en toch werden ze laatsten van de 5, was ik het persoonlijk niet al te mee eens, maar wie ben ik he! Boos!


eeb piaff passage tour zonder enige afdruk? hij dribbelt een beetje meer niet... ik weet dat de man al wat op leeftijd is, en het harstikke leuk vind om mee te doen, maar hij rijd al jaren percentages rond de 57% blijf dan gewoon thuis Frusty

de percentages waren om te huilen, al vond ik dat donderdag mevr Oostra heel erg ondergewaardeerd werd, maar er was natuurlijk maar 1 winnaar Gestion Jup
[/quote]

nou, ik wil niet veel zeggen hoor, maar die Sultano van petra van Esch liep niet HALF zo goed als die schimmel van Joost. MAar dat dier is inmiddels 17 of 18 jaar oud heb ik gehoord. MAar dan nog zoveel macht he. Veel meer expressie, iets wat sultano echt miste.