Rachel is naar de hengst en blijft logeren

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Rachel is naar de hengst en blijft logeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 20:54

Rachel was gister hengstig dus zouden we haar vandaag naar de hengst brengen. Even snel gepoetst en bandages om gedaan, en tijdens het bandageren schrok Rachel, dus kreeg ik even een lekkere tik tegen mijn hand *au* Boos! Natuurlijk moest ze eerst even 10 minuten op de klep stilstaan bij het inladen, maar uiteindelijk liep ze erin. *LOL* Wij op weg, en na 3 kwartier kwamen we in Beekbergen aan, we reden langs haar oude stal, en toen zag ik Jessica waarvan de stal is, dus natuurlijk even gestopt. Appaloosa's bewonderd en zij natuurlijk even bij Rachel gekeken. Daarna moesten we nog een klein stukje rijden en toen kwamen we bij stal Nijhof aan, en hebben we Rachel uitgeladen, wat overigens super ging (gewoon op d'r hoeven en niet op haar knieën Lachen )
Wat een gezellige stal zeg, paardjes kijken allemaal met de koppies naar buiten, zo mooi al die appies. Lovers Rachel mocht in de buitenbak staan, en ze was een beetje uitgelaten, dus dacht doe de bandages later wel af. Daarna alle paardjes bewonderd, de dekhengsten en tjes Knipoog ook echt van die hele ienieminies. En allemaal zo'n lief karaker! Lovers Daarna even wat gedronken en wat op de computer geprutst, om website te maken, en daarna weer naar buiten geweest om foto's te maken. Rachel werd nog gedekt, en Chewano was echt heel rustig, hij sliep bijna op Rachel. Haha!
Ze vond alles best, ze was echt zo hengstig. (ze had stiekem thuis al met een haflingerruin geoefend Tong uitsteken ) Daarna weer paardjes geaaid en bekeken, en Harden zo'n mini-platenbontje: dikke toef pluizige manen en voorpluk, van die kleine oortjes er net tussen uit, wat een scheet eerlijk waar. Nog even gezien hoe Oleander (vader van Rachel) werd gewassen, en toen was het alweer tijd om naar huis te gaan, het was inmiddels alweer 7 uur. Maar ik wou niet, nog even wat tijd gerekt en toen gingen we echt. Ik vond het echt heel leuk en gezellig daar.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:05

Leuk dat ze gedekt is, nu maar hopen dat het gelijk raak is Knipoog Dus over een weekje of 3 weten we of ze drachtig is!!

Enne, volgende keer foto's maken van Nordstar he Kwijl

cecilia

Berichten: 92
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 19:13

ja echt leuk ik hoop dat je het veulentje kan houden

Zip's Faantastico <3

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 19:44

liberty schreef:
Leuk dat ze gedekt is, nu maar hopen dat het gelijk raak is Knipoog Dus over een weekje of 3 weten we of ze drachtig is!!

Enne, volgende keer foto's maken van Nordstar he Kwijl


Nordstar wou niet zo graag op de foto Cool
Misschien volgende keer beter! *LOL*

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 19:46

Ohja en wat ik vergat te vertellen, in tussen tijd dat Rachel in de bak stond, heeft ze even eigenhandig haar bandages af gedaan. Hoezo slim? Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:08

Aaaaaaaaaaaaaah ze heeft geoefend met MIJN haflinger Haha! K hoop voor je dat alles goed gaat!!

Gezocht, verzorgpaardje omg. Eindhoven

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 22:11

Sylke schreef:
Aaaaaaaaaaaaaah ze heeft geoefend met MIJN haflinger Haha! K hoop voor je dat alles goed gaat!!


Haha ja, Speedy de macho Tong uitsteken
Hij heeft ook even kappertje gespeeld met Indian van 2, stukje uit de staart gehapt Haha! Maar viel mee gelukkig Knipoog

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 21:33

Oeh....stoute Speedy

Gezocht, verzorgpaardje omg. Eindhoven


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, Ninouschka, su72 en 45 bezoekers