Verslag Zadelmarkt: uit de 'winkel' gegooid!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 18:11

heel leuk stukje! weet nu zeker dat, als we iets zouden willen kopen, we niet daarheen gaan!
Zo, ga even onder 'zadelmarkt' (naam) zoeken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 18:12

Er zijn geen resultaten die voldoen aan je zoekopdracht

Boos!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 18:25

Wat een grappig stukje text zeg Haha! . Laat ik nou toch ook de zielige bezitter zijn van een handgemaakt westernzadel. Mijn zadelmaker verstaat z'n vak dus duidelijk niet goed want m'n zadel is toch echt helemaal recht.
Maar even 1 opmerking. Sommige mensen gebruiken dit soort tekst egen hun bedrijf als bewijs van inkomstenderving. Hoop niet dat het uit gaat lopen op een echte bokt rel. Staat Bokt zometeen in de Bit als de site die een winkel de nek omdraaide oid }>

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 18:51

Hoi
Ik heb niet alle reacties gelezen maar wel t verhaal waar het om gaat. Vorig jaar ben ik er met een kennis geweest, die wilde ook zo`n stock zadel. Affijn wij daar naar toe, tuftuf...we kwamen daar aan zetten en ik dacht eerst " mooi huis, mooie stallen, dus ook mooi spul" Nou dat laatste viel ons bar tegen...ik kocht er nog niet een zadel, laat staan een hoofdstel. Wat een TROEP....Ik heb in mn leven nog nooit een zadel gezien met VILT aan de onder kant. Reden van de verkoopster "dat ging beter naar de rug staan" Er was nog een stel die wilden zo`n stock zadel kopen voor een fries Verward nou heb ik niks tegen friezen, maar het ene paard is wat breder/ronder dan het andere paard, ik rade het ze af, maar ze hebben toch zo`n zadel gekocht. Ook een andere meid kwam door voor een western zadel, en ook wij zagen tegelijk met haar een leuke plait/chabrak, niet te koop (4maand later hadden ze hem nog niet binnen)..affijn ik stapte even later die schuur uit omdat ik telefoon had, maar mijn vriendin bleef achter met die vrouw...ze vertelde op de terug reis dat die vrouw helemaal zenuwachtig werd van mij en ik joeg al haar klanten weg...(die 3??) mijn vriendin kocht toch zo`n stock zadel met vilt aan de onderkant (kosten € 200). We mochten hem wel passen met een kleedje eronder en bij niet goed konden we hem zo omruilen. Jaja...affijn dat onding mee naar huis genomen en gepast, het rare was ze wilden niet eens een bon opmaken voor te ruilen ze zou ons gezicht wel onthouden (ja de mijne zeker hihi) affijn dat ding mee naar huis en passen, je raad het al, zat voor geen meter...de volgende dag terug....nou t geheugen was erg kort, en achteraf de pret van het zadel ook, na 6weken relatief intensief (4x per week 1u rijden) was dat ding aan flarden .... € 200 over de balk.....ik vind het persoonlijk echt een Boos! tent...als je rekend dat een goed zadel gemiddeld (kaal) € 1500 kost, oke is ook een hoop geld, maar dat zadel wat ik heb zit levenslang garantie op, en wordt elk half jaar nagekeken...reken dat eens uit over al die jaren dat je rijd...

nerissa

Berichten: 241
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 19:02

nou dan is zadelmarkt ver achter uit gegaan (of ik had gewoon geluk) want mijn dressuurzadel zit lekker ligt goed op mijn paard en is verders helemaal goed van zweetbladen, boom enz Haha! maar inderdaad ik heb van meer mensen gehoord dat ze heel slecht moeten zijn maja je kan nie alles verwachten voor een zadel van 250 euro natuurlijk!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 19:12

sorry dat ik het zeg, maar kun je niet beter iets kopen waar je een bon bij krijgt? Ik zou sowieso niets kopen zonder bon, dan krijg je achteraf dit soort dingen.
Dan had ik het net zo lief niet gekocht.

maar; ala, weer een verhaal waaruit blijkt hoe onbetrouwbaar het daar is!

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 19:19

wow kep net ff je lange verslag gelezen en ik wist wel dat t niet de beste kwaliteit was...maar zo slecht? zelf zou ik dr nooit wat kopen

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 19:48

machie"]
[quote="youngster schreef:
Ik zie net dat de meneer of mevrouw van de zadelmarkt zich heeft aangemeld!!!:j


hahahaha, ja, ik ook. En dat wou ik net hier gaan melden Haha!
leuk, kan weer uitlopen op onze welbekende bokt ruzie's *LOL*

Kom maar op, meneer/mevrouw zadelmarkt Tong uitsteken

(zal ik hem/haar ff PB'en over dit topic Tong uitsteken
[/quote]


Wie zou ze getipt hebben over dit topic ? Tong uitsteken
Lijkt me straf dat ze zich net nu zo heel toevallig aanmelden ...

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 19:49

callippo schreef:
Nog even 1 laatste opmerking, want het blijft gewoon veel te leuk Haha!

er is 1 zadel wat je WEL bij zadelmarkt kan kopen:
het kunststof shetlandzadel Pinokkio want deze is exact hetzelfde als bij Divoza.

maar ook hier hebben ze niet goed naar hun voorbeeld gekeken:

Bij zadelmarkt van 259 voor 79 euro en bij divoza 89 euro

jaja, wat zijn ze toch weer vreselijk goedkoop


Ooooh vet gaaf man,ik heb net je verslag gelezen *LOL*
Wat had ik graag met je mee gewilt,vet lachen man.
Die verkoopster was zeker blond of niet Haha! Schijnheilig
Wat een dom mens zeg
Maar inderdaad wel goed dat je dit hier even hebt geplaatst,heb er wel eens aan gedacht om daar wat te kopen,maar nu dus echt niet meer he.
Hahahaha wat een sukkels zeg Haha! Haha!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 20:27

Ok dit is best grappig Haha!

Had wel gehoord dat de kwaliteit ver beneden de maat was, maar dit slaat wel alles

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 20:58

hoe komt iedereen er toch bij dat ZADELMARKT zich aan heeft gemeld? Zie m nergens staan!

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 21:07


DubbelFun

Berichten: 88676
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 21:14

Ludo schreef:
Eén keer raden wie er straks de meeste profielviews heeft Haha!

Misschien ook wel 100 per dag (net als de zadelverkoop) Haha!
Maar wie zegt dat dit dé Zadelmarkt is, kan ook een fake zijn, wie is nou zo dom......alhoewel Knipoog

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 21:37

Ik heb voor mijn trekpaarden ook een handgemaakt zadel...en NEE zeker niet bij zadelmarkt! En alle naatjes van mijn zadel zijn gewoon links en rechts zo ontzettend gelijk, zo mooi precies gemaakt! Juist dit precieze werk noemt zich echte handwerk! Zo hoort het te zitten en daarom zijn de prijzen dan vaak een end hoger. Dus daarom kloppen die prijzen ten eerste al niet...ik snap niet dat mensen daar hun spulletjes halen, ook al hebben ze soms wel leuke andere dingetjes (geen zadels en hoofdstellen)...maar ach die kan ik hier ook halen voor bijna de zelfde prijs!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 22:07

ik heb er een van mijn zadels vandaan en die bevalt prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 22:42

pffffft heb zeker met mijn neus gezocht. er staat trouwens opvallend weinig in het profiel he?!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 22:47

Anique_Vaandrig schreef:
pffffft heb zeker met mijn neus gezocht. er staat trouwens opvallend weinig in het profiel he?!


haha inderdaad... nu alleen nog ff wachten op een reactie Pling

callippo

Berichten: 3201
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 22:55

Ja, ik ben ook erg benieuwd. Of misschien is het iemand die gewoon de naam geclaimed heeft om hier te gaan zitten stangen???
Over dat mogelijk faillissement door bokt: weet iemand toevallig het KvK nummer van zadelmarkt? Ik vraag me namelijk af of ze wel ingeschreven staan als winkel, als ze niet eens bonnetjes uitschrijven....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 23:29

geen flauw idee eerlijk gezegt sorry maar wat bedoel je met dat faillissement door bokt?

callippo

Berichten: 3201
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 23:45

Oh, een paar berichtjes terug werd gezegd dat door dit topic zadelmarkt misschien wel failliet zou kunnen gaan.
Maar een winkel die niet is geregistreerd kan ook niet failliet :p

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 09:30

callippo schreef:
haha, we zijn er dus ook uitge'gooid' hahaha


ik heb nu ook deel twee gelezen (berichten werden gelijk geplaatst) hahaha. Goede reclame voor hun Haha! .

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 10:23

Nou Nou, Evi Wat een lache verhaal, ik zelf was toch niet van plan ze da1r te kopen maar nu kan ik het iedereen afraden

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 11:03

Misselijk Wat een koehandel zeg!
Je zou er bijna voor de lol naar toe gaan Haha!
Goed dat jullie het verhaal hier neer gezet hebben. Is een mooie tip voor leken om daar weg te blijven!
Je kan dan beter iets meer betalen voor een recht zadel, ben je gelijk klaar!
Hoef je niet op het "vormen" te wachten! Knipoog

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 11:27

volgens mij kunnen ze wel failliet gaan hoor maar dan op een andere manier.
Als er nou niemand meer komt, wat ik niet denk dat dat gaat gebeuren want er zijn altijd mensen bij wie paarden geen geld mogen kosten Misselijk , dan gaan ze vanzelf wel bankroet en zitten ze met al die prutzooi.

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 11:46

callippo schreef:
Over dat mogelijk faillissement door bokt: weet iemand toevallig het KvK nummer van zadelmarkt? Ik vraag me namelijk af of ze wel ingeschreven staan als winkel, als ze niet eens bonnetjes uitschrijven....


Staat niet op hun site vermeld KVK, en ik koop ook niks zonder dat ik een bon mee krijg (krijg ik direct argwaan bij) maar als ik bij (bv) divoza wat koop en ga ruilen zonder dat ik mijn bon mee heb ist no problemo...Overigens heb ik dat zadel niet gekocht maar mijn vriendin...maar die vond achteraf dat ze ook teveel zinnen op dat zadel had gezet...zucht ik ken dat ...