het ultieme geluk bestaat.

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lieke

het ultieme geluk bestaat.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 22:54

Dat is wel duidelijk vandaag, zelden z'n heerlijke dag gehad als vandaag.
Gisteravond supertof feest gehad om vervolgens vanochtend wakker te worden in de armen van mijn vriend Lovers Ontbeten in het zonnetje met lekkere warme broodjes. Lekker fris gedouched en de hele dag in het zonnetje gezeten lekker gekletst en bruin geworden.
Om een uur of 6 ben ik naar mn paardje vertrokken die in de wei stond, lekker gepoetst en zonder zadel met halster gaan rijden. Hij heeft geen stap verkeerd gezet, echt heerlijk gereden naar de vlietlanden. Zonnetje erbij zacht briesje, waperende haren en de liefste pony van de hele wereld onder m'n kont.
Op de Vlietlanden lekker gegeten met mn ouders en broer terwijl Smiles lekker naast ons tafeltje stond te grazen.
Op de terugweg ook weer heerlijk gereden. Smiles bleef goed in mijn tempo en had geen haast. Ik voel me echt ultiem gelukkig en na deze dag kan ik weer 100 tegenslagen aan.
En voor iedereen die zich wat minder gelukkig voelt, ik stuur jullie wel een vleugje van het mijne.

Geriette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 16:42

Hee

Dan mag je mij wel wat geluk sturen want ik zit in een dipje.
Gelukkig heb jij een fijne dag gehad

Groetjes Geriette

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie