Wat wil een paard een Ruiter nog meer !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Wat wil een paard een Ruiter nog meer !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-03 11:56

We (mrnino en ik ) zijn een tijdje geleden naar dijkgatbos geweest.
Die Nino schijtbak durfde natuurlijk het water niet in,en Prinses nadat ik er naast ging wel.


Maandag gingen mrnino en ik met de paarden achter de dijk rijden.
Heerlijk,zo'n lang pad waar je lekker kan galopperen met je paard.
Even weg van de stad,weg van de lawaai,en weg van de rommel Haha!
Na een paar keer in rengalop over het pad geweest te zijn gingen we nog even naar een klein strandje,het enige stukje dat nog toegangkelijk is voor paarden in Enkuizen.Nino scheet natuurlijk weer 10 kleuren bagger,maar kwam wel dichter bij het water dan normaal.Met Prinses aan de hand heb ik geprobeert om het water in te gaan,maar ze vond het toch wel eng.Uiteindelijk is ze er wel tot haar hoeven ingeweest *LOL*

Vandaag deden we hetzelfde,het was pittig druk bij sprookjeswonderland,en bij het voetbal veld was een groot toernooi bezig met allemaal toeters en bellen,mooie oefening dus.
Na een paar keer lekker galopperen zijn we weer een poging wezen wagen op het strandje.Nino ging weer zijn recoor verbeteren,evenals Prinses.Ik weer met Prinses aan de hand het water in,eerst wilde ze niet.
Daarna stapte ze er zo in ! Ik erop,weer er niet in willen.
Uiteindelijk ging ze er in,ik geloof dat ze haar angst overwonnen heeft Lachen
Super van haar Ach gut
Toen ik er weer uit ging,deed ze in een keer een grote sprong over een heleboel zeewier Haha!

Het ging super,en ik ben er van overtuigt dat Nino op een dag ook het water in gaat.Dat was een lekkere rit,wat wil een ruiter nog meer na een drukke week Knipoog

Ferretangel

Berichten: 264
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 16:57

Wouw tof voor je zeg!
Dat galopperen alleen lijkt me al super,maar dat heb ik dan ook al tijdje niet meer gedaan...
En dan ben je zo blij dat je dit 'probleem' hebt overwonnen,gefeliciteerd ermee!