Maarja, wat moest ik toen? Er was een plekje vrij op een wei met schuilstal, erg veel tijd om na te denken had ik niet, dus besloten dat Tivara daarheen zou gaan. Dinsdagochtend lopend naar haar nieuwe plekkie gegaan. Haar ijzers moesten er ook nog onderuit, en (helaas, stomme ik) had ze al erg lang niet meer op blote voeten gelopen, dus was het allemaal erg gevoelig.
Die nacht heb ik bijna niet geslapen, die kou, arm paard! Haar hoeven deden de volgende dag nog steeds zeer, dus ze liep erg beroerd. Dat maakt het ook allemaal niet makkelijker. Inmiddels hebben we regen, hagel, sneeuw en kou gehad, en heb ik slaapgebrek. Gisteravond heb ik mezelf toch maar eens goed toegesproken (

Ik heb mezelf dus weer ingepakt, en ben met mijn fietsje (hij wil wel graag op stal, stuk makkelijker

Hopelijk heb ik nu dan eindeijk goed begrepen wat mijn paard me al die tijd duidelijk probeerde te maken, en voelt ze zich een stuk beter/fijner. Hoe we het straks met rijden/wedstrijden e.d. gaan doen zien we dan wel weer (alleen boscrossen is tenslotte ook leuk).