Volgende week nieuw zadel!!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Rinske

Volgende week nieuw zadel!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 18:09

Jaaaa, omdat ik ontzettend last van mijn enkels heb met dit zadel, heb ik toch maar besloten om mijn zadel in te ruilen tegen een andere met meer kniewrong en een diepere zit.
Langeraap wou mijn zadel graag terugnemen, omdat het gewoon nog bijna nieuw is (je ziet niet dat er mee gereden is).
Volgende week donderdag komt hij met andere zadels! Ik laat dan natuurlijk wel weten wat het is geworden Haha!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 21:03

Stoer joh, hopen dat je veel plezier mag hebben van je nieuwe zadel!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 21:05

Hee, fijn joh! Ik hoop dat Carl jou net zo'n goede deal geeft als hij aan mij heeft gedaan.
Bij mij kwam hij met 15 zadels aanzetten, welke we gepast en bekeken hebben. Echt super!

Achilles Spr. B+20 Dr. L1+21 L2+17 M1+2!!
Olivius Dr. L2+15 M1+13, M2+15, Z1+10, Z2+2, promotie naar P-paard!!!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 21:10

Ja, de vorige keer had hij er ook een hoop bij, maar er lagen er niet zo veel goed op Nicole. Ook was ze megafris, dus heb eigenlijk te snel beslist Scheve mond
Maar er waren zowieso gegadigden voor mijn zadel. Is wel makkelijk dat hij hem doorverkoopt, ben ik van dat gezeur af! Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie