Net bij Lizz (Tess' zusje) geweest :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Net bij Lizz (Tess' zusje) geweest :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 14:37

Ik ben net even bij Lizz geweest. Tess haar zusje, ze is ook op 13 mei geboren, Tess is ook op 13 mei geboren, alleen 2 jaar eerder Haha!
Lizz is echt een heel sociaal veulentje, Roos en Funny (vader en moeder van Lizz en Tess) kwamen meteen naar me toe. Ik vind het echt super dat ze me nog herkennen Haha!
Gelukkig dat ik mijn oude jas aan had want Lizz bijt alles stuk }>
Roos is aardig wat aangekomen met die dikke speknek van haar *LOL* Tong uitsteken
Maarja... wat wil je als je als je net 2 weken je 3e veulentje hebt gekregen Haha!
Lizz is echt erg opgewekt en vrolijk, ik had voor de zekerheid nog effe gechekct of ze nou wel een meissie is Clown Ja ik had gelijk, maar toen ik aankwam fietsen leek het net een hengstje, echt een fors merrietje is het, maar wel héél lief Lovers
Blij dat het ook goed gaat met Roos, na vorig jaar ernstig koliek gehad te hebben. Daarom zit er ook 2 jaar tussen Tess en Lizz, ik geloof dat die mensen van wie Roos en Funny zijn haar ieder jaar laten dekken. Suus stond er ook niet dus ik denk dat haar veulen ook wel binnenkort gaat komen Lachen Want 2 weken voordat ze uitgerekend is wordt ze naar huis gehaald (ze staan op een huurwei, niet vlakbij huis). En ze is nu al 1 1/2 week weg dus wie weet Haha!