verslag van morgen :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7801
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

verslag van morgen :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-03 23:02

Morgen ga ik weer naar Justy, ik heb haar al meer dan een jaar niet gezien en ze is inmiddels 2jaar dus ze zal wel flink gegroeid zijn, ben echt heel erg benieuwd of ze me nog herkent (voor de genen die niet weten wie Justy is, dat is het veulen van van mijn pony)
Heb er iig zin in, het is meteen ook de eerste keer sinds ik mn rijbewijs heb dat ik verder weg ga (buiten friesland), dus nu maar hopen dat ik niet ga verdwalen Frusty Dat zal wel weer typisch iets voor mij zijn dat ik op een gegeven moment een bordje tegenkom met daarop "Paris 5 km" Bloos

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 00:21

O bliksem, buiten Friesland!
Neem je wel een paspoort mee voor onderweg...je weet het maar nooit... Haha!

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 11:37

je moet toch altijd je paspoort bij je hebben a ls je uit friesland komt?!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 11:54

leuk zeg Lachen
ga je foto's maken? ik ben wel benieuwd dan Haha!
gaaf! Lachen

Faline

Berichten: 7801
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-03 21:00

foto's komen eraan, het duurt alleen een beetje langer want het zijn geen digitale..
Het was super leuk, ze is ook een heel eind veranderd, ze heeft ook nog sokken gekregen, waar ze die vandaan heeft weet ik niet, maar de hengst was een arabje en Goldy heeft ook bijna geen sokken. Maar het staat haar wel lief, het is een hele leuke pony geworden, als het kon had ik haar zo weer meegenomen naar huis, vind het nog jammer dat ze verkocht is, maar ja, ze heeft een goed plekje gevonden dus daar ben ik blij om
Maar het blijft een super mooi paardje
Ow enne, ik ben wel een paar keer een beetje verkeerd gereden maar dat kwam door de route beschrijving die ze hadden gegeven.. En de terug weg door zwolle waren we zo aan t keten in auto dat we de afslag misten en nog een keer de snelweg opreden alleen dan de verkeerde kant op, dus ipv naar leeuwarden precies de andere kant op Bloos (we waren niet aan het spookrijden hoor:p)