EXTRA KANKER IN HOOFD DORINE ERG SLECHT

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 19:30

Het is niet eerlijk als je eerder gaat sterven dan je eigenlijk zou moeten. Juist jij die zich zo sterk en positief overal door heen heeft geslagen en je verdriet maar ook je andere dingen met iedereen hier op Bokt hebt gedeeld.
Man, wat kunnen wij nog veel van je leren......maar misschien krijg je die levenswijsheid pas als je inziet hoe betrekkelijk alles is, ik weet het niet. Natuurlijk hopen we allemaal (en bidden we allemaal op onze eigen manier) dat je erg toch weer bovenop komt.....maar mocht je toch uiteindelijk moeten opgeven dan hoop ik, bij alles wat me lief is, dat het leven aan de andere kant zo mooi is als sommige mensen uit korte ervaring ons vertellen.

Heel veel sterkte en geluk met elkaar en we denken allemaal aan je.
Vera

Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 19:39

Wat een akelig bericht zeg. Ik kom niet iedere dag op bokt dus zag het nu pas. Ik heb je anderhalf jaar geleden op horsechat ontmoet dorine en kan me niet voorstellen dat je ons gaat verlaten. Je bent nog veel te jong. Dit wens ik niemand toe. Veel sterkte de komende tijd ook voor je vrienden en familie.

Yessy

Berichten: 23040
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 20:01

Wat erg Verdrietig Ik weet niet wat ik moet zeggen heel veel sterkte iig en geniet van alles wat je nog kan doen!!!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 20:10

Wat vreselijk!
Ik stuur je snel de tekening die ik voor je gemaakt heb (van jou op cerise)
Heel erg veel sterkte!
Ik hoop voor je dat je nog lang en vooral GELUKKIG leeft!
Leef met de dag en doe leuke dingen!
Heel erg veel sterkte, ik denk aan je Dorine!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 20:22

Ik weet niet wat ik moet zeggen.... Scheve mond
Dorine (en peter), heel veel sterkte!!!

Liefs Maaike

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 20:47

Stil ben ik ervan, dit kan niet.
Zit met tranen in mijn ogen je bericht te lezen, waarom nou iemand die
zo sterk over komt.
Het enige wat ik nu kan doen is jou, peter en je familie ontzettend veel sterkte wensen.
Huilen liefs vanessa Huilen

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 20:50

Jeetje, hier wordt ik wel even heel erg stil van zeg, wat erg dat dit jou allemaal moet overkomen. Ik wens jou heeeeel veeeeeel sterkte en niet ophouden met vechten he??!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 20:53

Hallo Dorine, het is niet mogelijk om nog echt iets toe te voegen aan alles wat er al gezegd is, ik sluit me helemaal bij iedereen aan. Maar ik wil jou en Peter en je familie en vrienden heel veel sterkte wensen. Ik zal Peter ook in gedachten houden hoor... maak er nog wat moois van met zijn tweetjes. Jullie kracht en moed is bewonderenswaardig.

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 21:00

Alles is al gezegd denk ik...maar nogmaals,ook van mij ontzettend veel sterkte en vooral veel plezier toch in de tijd die je nog rest..

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 21:05

tsja wat moet je hier op zeggen, woorden schieten gewoon te kort.
Wat een verschrikkelijk bericht moet het zijn geweest. ook al had je een vermoeden zolang het niet bevestigd word blijf je hopen dat het iets anders is, en ja krijg je zo'n bericht dan is dat ook gelijk weg.

Ik wens jou en je naasten heel erg veel sterkte toe de komende tijd en ik hoop dat je nog heel veel en heel lang overal van mag genieten.

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 21:07

Dorine, ik vind dit echt vreselijk om te horen!
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.

Ik wens jou, Peter en alle mensen om je heen heel erg veel sterkte met dit enorm slechte nieuws.

Liefs Betty.

Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 21:11

Huilen

ik weet niet wat ik moet zeggen, in ieder geval heel veel sterkte voor jou en familie.

liefs saskia

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 21:16

Verdrietig
Ohw, wat erg, ik wil jou en Peter echt heel veel sterkte wensen en zorg dat je nog zoveel mogelijk van het leven geniet.
Het is gewoon niet eerlijk!

Huilen

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 21:18

Jeetje hier schrik ik echt van zeg, ik wens jullie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

Liefs Debby

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 21:44

Lieve lieve meid,

Ook in ben er stil van, kan de goede woorden niet vinden. Ik denk dat ik niet anders kan doen dan mijn voorgangers reeds gedaan hebben. Ik wens je heel erg veel sterkte in de komende tijd!!!
En kom op Dorine, blijven vechten he meid!!!

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:19

Oh, wat vreselijk, ik heb er geen woorden voor, heel veel sterkte gewenst.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:22

Verdorie! Verdrietig
Meer... weet ik eigenlijk niet te zeggen. Ik ben er helemaal stil van en zit hier met tranen in mijn ogen.
Ik wens je in ieder geval veel sterkte, gezondheid, zonnestralen, blijdschap, leuke, zonnige en een pijnloze tijd toe.

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:25

Lieve Dorine,

Heel veel sterkte de komende tijd, wat een vreselijk nieuws zeg, ik heb er gewoon geen woorden voor Verdrietig
Vreselijk..

Liefs Jolanda

Jetta

Berichten: 3987
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:25

Lieve Dorine en Peter,
Ik ken jullie helemaal niet, maar heb via BOKT wel een beetje jullie strijd tegen de kanker van Dorine gevolgd. Af en toe heb k wat op een van jullie topics gereageerd. Ik ben altijd enorm onder de indruk van jullie positieve levensinstelling. Ik kan niet anders dan jullie enorm veel kracht en liefde wensen, voor nu en voor de ongetwijfeld moeilijke tijd die komen gaat. Veel iefs en een dikke knuffel, ook voor CERISE en al die lieve mensen om jullie heen. Jet

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:41

Alles is in bovenstaande berichten al gezegt.
En al kennen we elkaar niet, Kanker is een verschrikkelijke ziekte en ik vindt je een heel erg dapper persoon om er zo mee om te gaan.

Geniet van de aankomende tijd.

Heel veel liefde, kracht en weinig pijn toegewenst.

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:43

Hoi Dorine,

Ook ik ken je niet persoonlijk, maar ik heb wel altijd met veel positiviteit je strijd gevolgd. Altijd met zo'n positieve instelling, zelfs in donkere tijden. Daar heb ik enorme bewondering voor! Je verslag van de dag of je gedichten. Ik heb er zelf op diverse momenten veel steun aan gehad op een of andere manier (een voorbeeld), terwijl jullie eigenlijk degene zouden moeten zijn die steun en kracht kunnen gebruiken.

Vreselijk nieuws dat niemand wil horen. Ook ik ben er stil van. Ik hoop dat onze berichten op bokt ook jou de steun zullen geven die je tijdens deze moeilijke periode nodig zal hebben. Ik kan niet uitdrukken hoeveel sterkte ik jou en Peter wil wensen. Enne, positief blijven, blijven vechten en niet opgeven. Liefs Myke

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:43

Dorine en Peter, geniet nog van het leven.
Kijk terug op de mooie dingen in je te korte leven.
Vergeet even het verdriet.

Geniet!

Phia en Henk

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:45

Weet zo weinig te zeggen tegen je, alleen dat ik hoop dat jullie nog samen kunnen genieten van alle dingen die jullie nog samen gaan doen.........

Liefs en heel veel sterkte gewenst

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:46

Is er helemaal stil van en weet nu even niets te zeggen...sorry
HET IS NIET EERLIJK!!!!!!