Paard wezen kijken, valt goed mee, ....foto

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Paard wezen kijken, valt goed mee, ....foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-03 13:05

Vandaag waren we voor de 2de keer naar een paard gaan kijken, tgaat over een vos met 4 witte hoge benen en een bles,helaas is van de winter zijn staart eraf gebeten door zij buurman, dus deze is nog kort Frusty , juist 6 geworden, ongeveer 1.67m, ruin. Loopt B2 bij de LRV en is pas provinciaal kampioen geworden,kent wijken en die dingen maar is nog redelijk groen voor de rest, heeft op 4 jarige leeftijd cyclus jonge paarden mee gesprongen voor de rest ooit mee mee gesprongen. Kheb vandaag enkele hindernissen genomen, tging wel goed, maar hij is nog stijf enzo... T'is een King's Bens x Tamara en zijn naam is Upwind van Tenhaegdoorn, echt een fletserke, lief in de stal, omgang, braaf tijdens het rijden maar zeker geen slaper. Prijs valt goed mee. Hier enkele foto's ma tis van een uitgeprinte foto genomen dus niet zo heel duidelijk maar tis ma om een gedacht te krijgen :

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zaterdag ga we nog een laatste keer kijken....

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 13:23

Lijkt me een leuk paard, je woont in zonhoven dat is niet ver van mij af hoor. Ik woon in Beringen. Rijd je lrv? Welke club? Ik rijd kempische

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 14:13

Leuk paardje om te zien vanaf de foto, wat een hoge witbenen zeg voor! Ziet er apart uit Lachen

Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-03 15:45

Lientje schreef:
Lijkt me een leuk paard, je woont in zonhoven dat is niet ver van mij af hoor. Ik woon in Beringen. Rijd je lrv? Welke club? Ik rijd kempische


Jep ik woon in zonhoven, en het paard staat toevallig ook in Zonhoven, ik rijd dus lrv, nu ben ik nog bij de ponyclub van overpelt, maar als ik bij de groten ga weet ik nog niet goed wat ik ga doen, waarschijnlijk ook bij overpelt maar zonhoven zou natuurlijk makkelijker zijn !

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 15:48

Ik vindt het wel een mooi beessie..ik vindt die witte benen wel heel mooi!
Veel plezier zaterdag!
Laat je het wel weten of het hem wordt?

Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-03 15:50

Ik ben ook gek van hoge witte benen, mijn droom paard moest een vos zijn met 4 witten benen Kwijl en ja toevallig is dit het ideale plaatje voor mij, maar je moet natuurlijk ook kijken naar de rest hé Haha! Ik laat je zeker iets weten als het deze wordt, dan zal je rap genoeg foto's zien verschijnen Knipoog

Ferretangel

Berichten: 264
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 16:04

Wouw mooi paardje zeg,hele mooie witte benen en ja vos vind ik toch wel erg mooi...

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 16:51

Mooi paardje! Laat je nog iets horen als je hem koopt?