Stalletje..

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Passionato

Stalletje..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 12:46

hoi bokkers, over een tijdje (wee nog niet precies wanneer) komt er een stal bij ons thuis vrij, de vrouw die hem nu huurt gaat verhuizen en zet haar paardje thuis. We hebben in principe een wachtlijst, maar niet echt mensen waar IK op zit te wachten Extreme duivel gemeen he?
Maar we hebben al zo'n hoop gezeur gehad, en hebben gewoon voor ons plezier een paar paardjes thuis staan... we hebben mensen gehad die gewon vijf dagen in de week niet op kwamen dagen, dan een dagje even de wei helemaal om laten ploegen en dan weer vijf dagen niet komen... En dan hebben we nog iemand gehad die echt alles maar dan ook alles achther zijn gat liet slingeren. Hoe vaak we ook alles op liepen te ruimen, de stal was altijd een bende!!
vandaar dat ik nu wat "selectiever" ben geworden..
Ik zal een omschrijving geven:
De stal is in barendrecht, meer richting Smitshoek ( voor de mensen die bekend zijn in de buurt)
Het is een pensionstalletje met drie boxen van (ik dacht 4 bij 4,5, of 4,5 bij 5) ze zijn in ieder geval ruim Vingers aflikken .. Het zijn binnenboxen, maar met een luik naar buiten dat eigenlijk altijd open staat.
We voeren drie keer per dag brok, equiral sport. En twee keer per dag voordroogkuil. de paarden krijgen dus 5 keer per dag te eten. De boxen zijn opgestrooid met zaagsel en krijgen iedere dag een verse plak stro en worden uitgemest. Ze krijgen schoon zaagsel als dat nodog is, een paard krijgt twee keer in de week een baal omdat het een viezerik is, en de andere maar een keer, die is superschoon.
We hebben een buitenpiste van 30 bij 40 die echt altijd droog is, en goed verlicht. Springmateriaal nog niet echt veel aanwezig, dat komt nog.
Verder hebben we een spuitplaats met warm water, en iedere huurder krijgt de beschikking over een zeer grote kast.
We hebben ook twee kleine stukje weiland, waar de paarden in het seizoen elke ochtend een of twee uurtjes opgezet worden.
Er zijn uitrijmogelijkheden naar de oude maas.

We zijn dus niet een stal met een stapmolen, paddocks en een kantine, maar een klein rustig stalletje. Het nadeel is weinig mensen en een lekkere kantine, het voordeel is een hele goede verzorging van je paard, omdat we klein zijn kunnen we makkelijk dekens verwisselen en voer geven naar wensen van de eigenaar.
We zijn dus op zoek naar iemand die serieus met de paardensport bezig is, en het niet al te veel moeite vind om een klein beetje netjes te zijn met onze spullen....

Mocht iemand nog op zoek zijn naar een leuk boxje naast Promessa en Passionato?
Pb of reageer hieronder..

Gr Marijke

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

vdhammen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 20:48

Hallo Marijke,
Ik heb eventueel interesse en zou graag langs willen komen om te kijken.
mijn telefoonnummer is 06-48135577.

Met vriendelijke groeten,

Judith

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie