Lekker aan het shoppen in Divoza, en dan opeens...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Lekker aan het shoppen in Divoza, en dan opeens...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 18:11

...zie je "het" staan. Het ding dat je zoo graag wilt hebben..
Een prachtig zadel en je weet dat je een dressuurzadel erbij mag. Je gaat erop zitten, en je zit geweldig! Je ziet bij de tweedehands zadels ook een erg mooie en probeert hem uit. Nee, die zit niet lekker, die andere zit super!
Je bent er helemaal verlieft op, op de zit, en op het uiterlijk. Tot je kijkt wat voor zadel het is, en hoeveel hij kost Scheve mond .
Een Kieffer Lusitano, van € 1499 euro. En dat heb je niet. *Grmbl* Boos!

Als troost heb ik maar wat andere dingen gekocht namelijk:

*Zomerjas lila
*Zomerjas blauw
*Zomerdeken van een of ander speciaal stofje
*Zak snoepjes
*Bitringen

Al met al toch weer € 150 uit gegeven.

IK WIL DAT ZADEL Boos!

Iemand een paar centjes voor me over? Schijnheilig

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill


Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 18:21

I Know, ik wil graag de nieuwe KN, sparen!

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Saltow

Berichten: 1117
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Ninove-City (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 19:45

ja,ik wil als ik in zo'n winkel binnenstap ook alles hebben.
Maar voor die dure dinge moet je nu eenmaal zoveel voor betalen Verdrietig Verdrietig Verward
Eigenlijk heb ik alleen maar spijt als ik een ruitershop uitkom en je hebt niet wat je wilde Lips are sealed Boos! Boos! Boos!
allez groetjes en spaar maar goe verder voor u zadelke
Xxx myrthe xxX

Paradise is pretty sweet until you smash your fase to a banian tree...
...Paarden schenken ons de vleugels die wij ontbreken...
Who put the flower in the barrel of that gun ?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 20:25

Kieffer is écht geweldig... kwaliteit, zit... alles... Ik is Kieffer fan! Heb dan ook 2 kieffer-zadels, eentje van 30 jaar oud en dan weet jehet wel! Heerlijk ding! Wil niet anders meer!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Cemlys

Berichten: 14953
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 20:30

dat zadel is super ik rij er ook mee.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

prompter

Berichten: 11049
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:00

Kieffer heeft echt superzadels, ik ben nog steeds heel gelukkig met mijn Wien DL, zit heerlijk, blijft mooi.

Extremely rare and Beyond Compare

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:30

jaaah hier nog een kieffer fan Haha!

heb 3 kiefferzadels hier thuis, 1je is eigenlijk van mn moeder, dat is een Kieffer Wien, al een paar jaartjes oud, maar zit super!alleen een 18 inch en das een beetje groot voor mij, ik ben vrij smal

heb zelf een VZH Kieffer Garmisch, al ruim 6 jaar en nogsteeds is ie perfect en een dressuurzadel Lech profi, die heb ik nu bijna3 jaar en die is ook echt geweldig!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:41

Kijk, je had die 150 Euro ook kunnen sparen voor je zadel he! Knipoog
Ik ken het probleem........ wil eigenlijk ook van mn Wintec af en een fatsoenlijk leren dressuurzadel kopen, maarja, ik heb ook geen geldboom in de tuin staan, en ik zie een lening nou ook niet 123 zitten.

Kunnen bij jou je ouders/familie ofzo je dat niet voorschieten? Je schrijft tenslotte "dat er nog een dressuurzadel bij mag/kan (weet ff niet meer)"

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:47

ik ga nooit naar ruitersport zaken dat doet al pijn voor je binnen bent al die dingen die je graag wil hebben zijn zo duur

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 21:51

Koortje schreef:
123 zitten.

Kunnen bij jou je ouders/familie ofzo je dat niet voorschieten? Je schrijft tenslotte "dat er nog een dressuurzadel bij mag/kan (weet ff niet meer)"


Ik krijg een dressuurzadel dus van mijn ouders, alleen is deze té duur. In principe betalen mijn ouders alles voor mij, inclusief alles voor het paard. Ik ben dus ook op zoek naar een baantje zodat ik wat meer kan kopen en dus kan werken voor dat zadel, zodat mijn ouders niet steeds krap bij kas zitten omdat mijn paard weer iets nodig heeft Haha! .
En die 150 euro had ik wel kunnen sparen, maar helaas zijn sommige dingen toch echt nodig en kan ík niet deze zomer in een dikke winterjas blijven lopen Knipoog .

En dat Kieffer super zadels zijn weet ik, ik heb een tijd op een Kieffer Wien gereden toen ik een paard op de manege dagelijks reed. Echt geweldig dat zadel, maar toen ik voor de gein op deze ging zitten (hij lag al op de bok) had ik echt het gevoel dat ik geen andere wilde. Tot ik dus de prijs zag Haha! .

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:55

Ik kan er niets aan doen. maar ik vind de Kieffers enorme...... zadels...
Ik vind ze echt niet lekker zitten. Misschien omdat ik KN gewend ben, die zijn heel erg zacht, en dan raak je verwend. Ik heb een KN van 10 jaar en een van 3 jaar oud. Weet je wat ook mooie zadels zijn? Pariani

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 22:00

een betaalbaar maar ook goed zadel is het dressuurzadel van Kentaur. kijk eens op www.freddysruitersport.nl .. daar werkt trouwens iemand die je zadel echt helemaal perfect op maat kan maken..

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 00:29

Ik heb zo een 10 maandjes terug een Kieffer Lech gekocht, en ik moet zeggen dat ik er nogal wisselend tevreden over ben. Een singelstoot is inmiddels al vervangen, omdat een van de gaatjes uitgescheurd was, en ook zijn er al wat stiksels die er niet echt supergoed uitzien... Ik wacht in ieder geval mijn garantie periode even af, en als het dan echt knudde is, gaat hij mooi terug net voordat die afloopt.

Kentaur heb ik in mijn hoofd voor als ik op zoek ga naar een springzadeltje Lachen

Europe is our playground

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 07:58

ik ga vandaag inkopen doen in divoza

Kiekeboe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 08:05

Ilse schreef:
En die 150 euro had ik wel kunnen sparen, maar helaas zijn sommige dingen toch echt nodig en kan ík niet deze zomer in een dikke winterjas blijven lopen Knipoog


In de zomer heb je helemaal geen jas nodig met dat mooie weer. Een extra trui is voldoende en je had natuurlijk ook een jasje bij 'het Leger' kunnen halen Haha!
Misschien kun je dat zelfde zadel 2de hands op de kop tikken. Dat scheelt al weer een heel stuk in de prijs.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 10:36

Ik heb een Kieffer hoofdstel dat kon er nog net vanaf, jemig wat een geld zeg pfff dat is de hoofdoorzaak dat ik een wintec heb gekocht Lachen
Maar ooit als ik de loterij win komt er een leren zadel.

Die spullen die je gekocht heb zijn ook leuk en volgens mij heb je ook "goedkoop" ingekocht je hebt veel voor 150 euro.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 10:45

Ik ben zelf helemaal verliefd op de Wintec 2000 pro Kwijl Dat word het volgende zadel voor Winnie

Wintec is het enige merk waar ik me nog niet op heb doorgereden, ik denk dus dat de keuze de juiste is

Hmm, nog maar ff doordromen en sparen Haha!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 13:20

Ilse schreef:
In principe betalen mijn ouders alles voor mij, inclusief alles voor het paard.


Mazzelkont! Ik moet mijn eigen paardje betalen en dus ook het zadel. Heb een kieffer wien gehad maar ik ben overgestapt op de euroriding diamant. Zat namelijk een keer op een diamant bij een vriendin van me en ik was meteen verkocht....deze had een veel diepere, vastere zit dan de kieffer. Die heb ik dan ook direct ingeruild en daar heb ik nooit spijt van gehad! Ik zweer dus bij Euroriding....

Voor Eileen (de tinker van mijn ouders) hebben we een wintec 2000 gekocht, want met andere zadels hadden we problemen met haar breedte en ach, zo'n dingetje is prima voor de recreatie....

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 19:15

Jee, als je volgende keer weer bij Divoza bent, pb effe! Kom ik ook! (woon op 5 min afstand*)

Alja

Berichten: 25582
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 23:11

hoi ikheb twee weken een nieuwe fieffer ulla swalzberger gekocht en hij zit als een huis en ben er ook erg blij mee

maare wat moet je met twee zomerjassen je wou toch dat zadel dan moet je wel beginnen met sparen!!!

ONDERSCHRIFTLOOS

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 11:45

Tja als je dat zadel zo geweldig vond dan wordt dat sparen!

En dat doe je niet door 150 euro uit te geven bij divoza.
Een zomerjas is meestal overbodig want je kunt idd zoals al gezegd werd best wel een truitje aantrekken als het te koud is en als het warmer is dan gebruik je ook geen jas.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik al jaren geen zomerjas gekocht heb?? (en wat moet je in hemelsnaam met twee zomerjassen?)
Ik heb altijd wel een fleecejackje of iets dergelijk wat ik aantrek als het nog te koud is om zonder jas te lopen.
Zo ook deze week, werk diensten tot tien en overdag is een shirtje met korte mouwen meer dan voldoende en voor 's avonds neem ik een lekker jackje mee met rits die ik daar dus zo over heen kan trekken. Veel makkelijker en goedkoper Haha!

En als je ouders alles betalen heb je erg veel geluk! Maar ze hebben vast een bedrag in gedachten: als jij nu gaat sparen en je legt de rest zelf bij?
Het is bijna vakantie dus een baantje is geen probleem.
En eerlijk gezegd ben ik altijd het blijst geweest met spullen die ik helemaal zelf bij elkaar gespaard heb.
Als je iets zo kan kopen heeft het vaak minder waarde dan als je er echt naar uitgekeken hebt.

Maar goed dat moet je allemaal zelf weten natuurlijk, maar als ik jou was dan zou ik van mijn ouders het bedrag vragen wat ze in gedachten hadden en dan zelf de rest bij elkaar gaan sparen.

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 11:47

Eh, nouja ik kon niet kiezen uit de kleuren Bloos .

Ik ga nu ook maar toch wat spullen verkopen die ik hier heb liggen om wat geld te verdienen. Het probleem is dat ik eigenlijk niks kwijt wil, maar dat ik er eigenlijk toch geen bal aan heb. B.v te klein voor Racer, te groot vor Racer etc.

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Xsara
Berichten: 383
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 13:08


If you Always try to be normal, you will never know how amazing you can be....

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 16:20

Wij hebben een Prestige, het is wel even wennen, omdat je helemaal niet zo diep in het zadel zit (is ook een springzadel, we hadden daarvoor alleen maar veelzijdigheids) maar ik vind het wel een heerlijk zadel, ook onze Kiefers zijn geweldig, die van ons zijn nog prima in orde.
Geef mij maar een Prestige of een Kiefer!

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

Ferretangel

Berichten: 264
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 16:47

Kiefer he...zal het onthouden voor als ik mijn paardje heb,kan ik alvast beginnen met sparen! *LOL*

Groetjes Angelique


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Laj1, mika11, Noukie123 en 124 bezoekers