Weekendje Loon op Zand

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Weekendje Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-03 18:52

Afgelopen weekend was het dan eindelijk zover, ons (een vriendin en ik) paardrijweekendje bij manege van Loon. Het was echt zo ontzettend gaaf Haha!
Vrijdagavond was het eerste uurtje rijden, ik mocht op een heel leuk paard en het ging echt onwijs goed. Het leek net of we nog maar 10 minuten weg waren toen we al weer terug gingen Knipoog . Zeker toen we vanuit het bos op de zandvlaktes kwamen en daar gingen galopperen, echt geweldig, een heel leuk begin van het weekend *LOL*
Zaterdag gingen we mee op de rit van 10 tot 3 Verward Die was ook echt geweldig!! Het eerste gedeelte van de rit veel door het bos gereden en over heerlijke modderpaden gegaloppeerd Bloos Daarna kwamen we bij zo'n heerlijk ouderwets cafeetje met groen/rode luiken waar we de paarden konden neerzetten en hebben we wat gegeten en gedronken. Daarna weer verder met de rit, die bestond voornamelijk uit zandvlaktes en wat is nu leuker dan over die vlaktes galopperen Haha! Kwijl Onderweg ook nog wat geslalomd en gesprongen over boomstammetjes en ik moet zeggen, op een gewoon 'groot' paard is dat echt iets totaal anders dan op mn 'kleine' haflingertje maar wel gaaf Party!!
's Avonds waren we een beetje te moe om uit te gaan dus hebben we lekker in onze kamer voor de tv gehangen.

Zondags was de laatste rit gepland, van 2 uur. Ook die was weer super! Het was alleen jammer dat er toen ook een paar van die pennymeisjes meegingen die eigenlijk niet kunnen rijden Boos! Wilden ze zodonig ook een sprongetje maken, kunnen ze die pony geeneens naar de boomstam sturen Lips are sealed Maar ach, het was voor de rest wel weer super. onderweg een klein beetje regen maar daar merk je alleen wat van als je galoppeerd *LOL* en dat had ook wel iets Knipoog

Al met al dus een zeer geslaagd weekend en ondanks die 7 uur rijden, geeneens spierpijn Knipoog

(foto's volgen nog, ga morgen het rolletje wegbrengen Haha! )

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 19:26

heerlijk he?
diana en ik zijn een klein maandje geleden geweest met onze eigen paarden
dat was voor on het 2e jaar, we hebben alleen nog steeds niet dat restaurantje gevonden Haha!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 23:34

Inderdaad dat was gaaf Lachen

maar jullie hadden ook niet van dat hele mooie weer maar daar heb je zo to horen weinig last van gehad Lachen

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-03 09:51

We hadden inderdaad niet van dat mooie weer zoals het vanaf vandaag is Schijnheilig , maar we hebben er geen last van gehad, het was eigenlijk wel lekker rijweer Haha!

We hebben ook besloten om volgend jaar maar weer te gaan Tong uitsteken

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 11:08

groot gelijk Lachen meteen reserveren! hihi

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 11:14

ik ga ook snel reserveren voor in september..het si daar zo geweldig mooi!

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 11:48

ow jeetje jij zult het geweldig naar je zin hebben gehad
het is daar zo tof he!
en zo relax dat je bij zo'n lange rit ff lekker op een terrasje kan zitten he!
he ik ben jalours op je Haha!

marloes_joy: je hebt daar een paar restaurantjes waar je je paard kwijt kan, volgens mij 3, dus hard zoeken de volgende keer Tong uitsteken

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 18:08

Wij hadden vd week ook een monderrit in loon op Zand bij manege van Loon was errug leuk!!

ps heb je je eigen zadel mee genomen ofzo dat je geen pijn in je kont had? Haha!

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 18:18

Liesbethje schreef:
We hadden inderdaad niet van dat mooie weer zoals het vanaf vandaag is Schijnheilig , maar we hebben er geen last van gehad, het was eigenlijk wel lekker rijweer Haha!

We hebben ook besloten om volgend jaar maar weer te gaan Tong uitsteken


Hadden ze dit jaar geen hemelvaartsrit??? Dan zit je dus echt op z'n minst 7 uur in het zadel en dan vertrek je om 6 uur smorgens Gaaaap. Dan lopen bijna alle paarden mee. Als je de kans krijgt, moet je die ook zeker een keer meemaken!
Het is inderdaad een ontzettend mooie omgeving daar.

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-03 19:27

mango schreef:
Wij hadden vd week ook een monderrit in loon op Zand bij manege van Loon was errug leuk!!

ps heb je je eigen zadel mee genomen ofzo dat je geen pijn in je kont had? Haha!


Ik heb geen spierpijn gehad Haha! , maar wel nog steeds last van een aantal beurse plekken (ook op mn kont Bloos )

Ze hebben inderdaad a.s. zaterdag die elshout rit waarbij je 's ochtends om 6 uur vertrekt, maar voorlopig vonden we 7 uur rijden in 1 weekend wel even voldoende Clown

Misschien volgend jaar

SuzieQ

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 19:33

Haha! Haha! Haha! PINOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Haha! Haha! Haha!

dinoboy

Berichten: 4
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 17:27

Op wie had je gereden??
Toen ik daar vorig jaar op ponykamp ging reed ik op Bertus en 3 jaar geleden reed ik op Felix!!!!
Bertus is een Fjord en Felix ook!!
Bertus was echt SUPERGAAF!!!!! en SUPERSNEL!!!!!!!


xxx Van Carmentjuhhh

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 17:36

Wat gaaf dat je zo'n leuke tijd hebt gehad !

marloes-joy schreef:
heerlijk he?
diana en ik zijn een klein maandje geleden geweest met onze eigen paarden
dat was voor on het 2e jaar, we hebben alleen nog steeds niet dat restaurantje gevonden Haha!


Als je de volgende keer gaat, dan geef maar een gil Knipoog
Mijn paard staat ca. 100 mtr. van de herberg vandaan (Giersbergen) en daar kan ik je wel naar toe loodsen *LOL*