lekker weer dus lekker ravotten in de wei

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

DunjaR

lekker weer dus lekker ravotten in de wei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 15:52

vandaag lekker vrij geweest dus ik naar Mangootje hij was blij me weer te zien want ik was wel 2 hele dagen weg geweest (weekendje Engeland) !

heb hem lekker in de wei gezet hij ging gelijk een lekker rondje stoer rennen en daar stonden er al een paar iedereen kwam om effe aan hem te snuffelen lekker effe kroelen met de merries en toen braaf grazen!!

Er stond dus een paardje (een tinker met heeel veel wit) die in een gedeelte vd wei lekker ging rollen en daar lag natuurlijk net die ene modderpoel hahhahahahah hij was aan een kant echt helemaal zwart/bruin joh en ik had zoo geluk want mijn schimmeltje heeft gelukkig niet gerold want anders was ik dus nu nog bezig!!!

Toch had ik genoeg te wassen en dat heb ik ook lekker gedaan lekker bijna helemaal ingesopt alleen was tie niet zo blij met het koude water !

Ook verveelt hij zich heel snel aan de poetspaal en hij kan dus alle knopen los maken heel irritant!!

Nou dat was mijn dag vandaag ga zo nadat ik gegeten heb weer effe naar de manege effe bijkletsen met iedereen en natuurlijk even longeren want een uurtje stapmolen is niet genoeg en we kunnen alleen zonder zadel rijden en daar heb ik geen zin in want dat vind ik niet fijn !

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 17:10

Nou doet niemand reageren gezellig hoor hahahahah

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie