Kan GRATIS aan een fries komen, maar.....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 18:47

lis schreef:
Waarom krijg ik toch het idee dat Antje en Elsje dezelfde zijn en dit verhaal gewoon een banketstaafverhaal is?



Of het zo is weet ik niet . Maar ik persoonlijk vind wel dat Elsje een beetje vriendelijker mag doen tegen Vippie .
Vip geeft absoluut geen verkeerde commentaar dus meteen met woorden als afzeiken gaan gooien naar een ander , dàt vind ik pas slecht overkomen als het niet gepast is zoals nu . Scheve mond


antje
Berichten: 26
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: aadorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 18:54

lis schreef:
Waarom krijg ik toch het idee dat Antje en Elsje dezelfde zijn en dit verhaal gewoon een banketstaafverhaal is?


Nou zeg... waarom dat nou? Wat is een banketstaafverhaal? Ik ken Elsje trouwens helemaal niet.

antje
Berichten: 26
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: aadorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 19:00

Lycke heeft me vanmiddag gemailt. Ze heeft contact gehad met haar vriendin en zij wil me inderdaad best (tijdelijk) voorthelpen. Morgen ga ik naar de eigenaar om te overleggen. Ik houd jullie op de hoogte1

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 19:28

lis schreef:
Waarom krijg ik toch het idee dat Antje en Elsje dezelfde zijn en dit verhaal gewoon een banketstaafverhaal is?

Verward Vertel ajb ? Verward

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:38

Ben ik nou de enige die dit wel een erg vaag verhaal vindt??
Ik geloof het verhaal al niet, daarna kijk ik iets verder en blijkt dat elsje en antje op dezelfde dag jarig zijn en hun schrijfstijl erg overeen komt.
Verder heeft Elsje, die hier overigens nog nooit eerder is geweest (op bokt), ongeveer hetzelfde ontzettend vage verhaal meegemaakt Verward
Ik geloof er niets van

זכור

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 22:11

lis schreef:
Ben ik nou de enige die dit wel een erg vaag verhaal vindt??
Ik geloof het verhaal al niet, daarna kijk ik iets verder en blijkt dat elsje en antje op dezelfde dag jarig zijn en hun schrijfstijl erg overeen komt.
Verder heeft Elsje, die hier overigens nog nooit eerder is geweest (op bokt), ongeveer hetzelfde ontzettend vage verhaal meegemaakt Verward
Ik geloof er niets van


Tja, of het allemaal waar is weet ik ook niet. Kan altijd natuurlijk. Had er eigenlijk voor jou reactie nog niets achter gezocht.

Ik zou iig aanraden om het niet te doen, je wilt toch ook het beste voor het paardje. Tuurlijk is het een hartstikke mooie kans, maar ik den kdat het beestje beter af is als hij bij een ervaren iemand terecht komt.

Mocht je hulp kunnen krijgen van Lycke (en haar vriendin) verandert het verhaal natuurlijk een beetje. Realiseer je ajb wel heel goed welke verantwoordelijkheid je op je neemt.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

antje
Berichten: 26
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: aadorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 22:54

lis schreef:
Ben ik nou de enige die dit wel een erg vaag verhaal vindt??
Ik geloof het verhaal al niet, daarna kijk ik iets verder en blijkt dat elsje en antje op dezelfde dag jarig zijn en hun schrijfstijl erg overeen komt.
Verder heeft Elsje, die hier overigens nog nooit eerder is geweest (op bokt), ongeveer hetzelfde ontzettend vage verhaal meegemaakt Verward
Ik geloof er niets van


Hoi Lis, ik vind het jammer dat je mijn verhaal niet geloofd maar daar kan ik toch niets aan veranderen. Wie elsje is weet ik niet en ik kan het toch al helemaal niet helpen dat zij hier vervelend doet tegen jullie. Maar als de rest hier ook zo over denkt, dan laat verder maar. Ik heb een aantal persoonlijke berichten gekregen van mensen die echt proberen mij te helpen en dat waardeer ik heel erg. Ik zal die mensen dan verder ook op de hoogte houden. Dit is niet vervelend bedoeld, maar ik weet ook niet wat ik hier verder mee moet, sorry.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:08

Lis, zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten...
En daar is wat mij betreft alles over gezegd.

Je suis Charlie.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:44

antje"]
[quote="lis schreef:
Ben ik nou de enige die dit wel een erg vaag verhaal vindt??
Ik geloof het verhaal al niet, daarna kijk ik iets verder en blijkt dat elsje en antje op dezelfde dag jarig zijn en hun schrijfstijl erg overeen komt.
Verder heeft Elsje, die hier overigens nog nooit eerder is geweest (op bokt), ongeveer hetzelfde ontzettend vage verhaal meegemaakt Verward
Ik geloof er niets van


Hoi Lis, ik vind het jammer dat je mijn verhaal niet geloofd maar daar kan ik toch niets aan veranderen. Wie elsje is weet ik niet en ik kan het toch al helemaal niet helpen dat zij hier vervelend doet tegen jullie. Maar als de rest hier ook zo over denkt, dan laat verder maar. Ik heb een aantal persoonlijke berichten gekregen van mensen die echt proberen mij te helpen en dat waardeer ik heel erg. Ik zal die mensen dan verder ook op de hoogte houden. Dit is niet vervelend bedoeld, maar ik weet ook niet wat ik hier verder mee moet, sorry.
[/quote]

Ik zou me gewoon verder niet teveel van Lis aantrekken. En gewoon hier vrolijk verder gaan met je topic.
Succes

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 10:40

Cassidy schreef:
Lis, zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten...
En daar is wat mij betreft alles over gezegd.


Vind je het heel erg, als ik me niet aangesproken voel?

Antje, omdat 1 persoon je verhaal niet geloofwaardig vindt, hoef je niet gelijk af te haken. Ik zeg gewoon wat ik ervan denk.
Ik ben te vaak voor de gek gehouden via internet, misschien dat ik daarom wat snel wantrouwend ben.

זכור

Friesemarie

Berichten: 484
Geregistreerd: 09-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 13:26

Ik heb niet echt alle berichtjes gelezen... maar het lijkt me niet echt een goed idee, je hebt totaal geen idee wat er allemaal bij komt kijken! Ik heb zlef een fries en friezen hebben dus wel stal nodig en brok... en verzorging! En het komt voor mij niet echt geloofwaardig over het is een fries?! weet je hoe duur die zijn!!!!!!!???? Dan lijkt me niet dat hij het paard voor niks weg wil geven! Dan moet er haast wat mee zijn... Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen!!!

Zij die wij lief hadden en verloren, zijn niet meer waar zij waren. Maar altijd waar wij zijn!!

Friesemarie

Berichten: 484
Geregistreerd: 09-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 13:28

Ik bedoel dit verder niet banketstaaf, maar ik probeer alleen maar te zeggen dat je heel erg uit moet kijken, straks is er serieus wat met het paard aan de hand en krijg jij al die kosten voor je die je mischien niet op kan brengen.... Dat lijkt me niet erg verstandig, mischien moet je hem eerst door de veearts laten keuren/onderzoeken..

Pb me anders even dan kan ik je informeren over de kosten en de prijzen van een fries en dat soort dingen.....

Zij die wij lief hadden en verloren, zijn niet meer waar zij waren. Maar altijd waar wij zijn!!

elsje82
Berichten: 10
Geregistreerd: 26-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 16:08

beste verbeten Lis,
Ja ik ben op 26 september jarig, ja ik was hier nog niet eerder geweest, en ja je bent te snel wantrouwend.Ik heb in deze toppic al eerder gezegd hoe ik denk over mensen als jij, en heb me ook van harte voorgenomen om me na dit topic niet meer te laten zien hier. Types als jij zijn het die ervoor zorgen dat mensen hun verhaal niet durven te vertellen omdat ze bang zijn dat het raar wordt gevonden. Ik kan je verzekeren dat ik op een geboortedatum na, op geen enkele manier aan Antje te linken ben en sluit me helemaal aan bij de opmerking van cassidy. succes met het uitspreken van je achterdocht en het ruineren van de moed van een onzekere tiener die uit alle macht probeert een paard&eigenaar te helpen. Ik heb inmiddels contact met Antje gehad via de mail, en weet zeker dat als ze er zelf niet uitkomt ik wel een oplossing vind met haar. Ik vind het echt kansloos van types als Lis dat ze met 1 zin iemand de grond in weten te stampen. En zou hiermee deze niet al te gezellige forum sessie voor mij willen beindigen.

Antje suc6, en mocht je iets willen weten of nodig hebben dan hoor ik het van je Knipoog

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 17:27

elsje82 schreef:
beste verbeten Lis,
Ja ik ben op 26 september jarig, ja ik was hier nog niet eerder geweest, en ja je bent te snel wantrouwend.Ik heb in deze toppic al eerder gezegd hoe ik denk over mensen als jij, en heb me ook van harte voorgenomen om me na dit topic niet meer te laten zien hier. Types als jij zijn het die ervoor zorgen dat mensen hun verhaal niet durven te vertellen omdat ze bang zijn dat het raar wordt gevonden. Ik kan je verzekeren dat ik op een geboortedatum na, op geen enkele manier aan Antje te linken ben en sluit me helemaal aan bij de opmerking van cassidy. succes met het uitspreken van je achterdocht en het ruineren van de moed van een onzekere tiener die uit alle macht probeert een paard&eigenaar te helpen. Ik heb inmiddels contact met Antje gehad via de mail, en weet zeker dat als ze er zelf niet uitkomt ik wel een oplossing vind met haar. Ik vind het echt kansloos van types als Lis dat ze met 1 zin iemand de grond in weten te stampen. En zou hiermee deze niet al te gezellige forum sessie voor mij willen beindigen.

Antje suc6, en mocht je iets willen weten of nodig hebben dan hoor ik het van je Knipoog



Je was zowieso al heel gezellig bezig in dit topic, dus ga vooral nog even door.
Ik ken ook nog een leuk spreekwoord; de pot verwijt de ketel.. etc.

זכור

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 17:46

Nogmaals, (verder heeft nog niemand hierover een berichtje geplaatst) weet je al of je gaat studeren? Is wel een hele belangrijke keus. Studeren en een paard verzorgen gaat volgens mij niet samen. En het is zonde om dan alsnog afscheid te moeten nemen......

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 20:07

Emeraldo schreef:
Studeren en een paard verzorgen gaat volgens mij niet samen. En het is zonde om dan alsnog afscheid te moeten nemen......


Na 1 jaar studie heb ik een paard gekocht omdat ik zoveel vrije tijd had, dus dat klopt niet altijd!

Tegen Antje zou ik willen zeggen: meis, doe het toch niet....het kost echt handenvol met geld en ik geloof niet dat je dat hebt. Je kunt niet bezuinigen op een paard, en wat nou als er ineens onvoorziene kosten zijn zoals de dierenarts? Het valt me op dat weinig mensen bedragen noemen op bokt, maar ik denk dat ik persoonlijk zo'n 2500 euro per jaar kwijt ben aan mijn paard. Begin nergens aan waar je later spijt van krijgt Antje! Succes ermee...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KikiCelinevs, Maanon_ en 36 bezoekers