Hoe triest kun je zijn? Gore PEDO!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Hoe triest kun je zijn? Gore PEDO!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 17:08

Ik werd vanmiddag gebeld op mijn mobiel.

"Spreek ik met Ingrid."
"Ja daar spreek je mee."
"Ben jij op zoek naar een verzorgpony?" (niet meer, maar ik dacht, toch maar even afwachten.)
"Ja"
"En gaat dat dan om rijden of alleen verzorgen?"
"Ja maakt me allemaal niet zoveel uit, rijden is leuk natuurlijk, maar hoeft niet per see."
"Ja, ik heb een namelijk een paardje staan die helemaal NIET bereden word, dus misschien dat je die dan wel kan verzorgen, maar heb je daar misschien een vergoeding die je daar tegenover kan stellen?"
"Nee sorry, ben nog maar 16, en niet zo rijk en zo, dus dat kan ik niet betalen."
"Hmmmmm, en uhm, ben je misschien bereid om dan voor mij het een en ander te doen?" (dus ik denk dat hij bedoeld stal werk.)
"Nou ik bedoel ik ben wel gewoon bereid tot mesten en zo natuurlijk, dat hoort er gewoon bij."
"Nee maar ik bedoel gewoon bij mij wat doen?"
"Zoals?"
"Nou gewoon met mij leuke dingen doen?"
"En daar bedoel je mee?"
"Nou in een soort relatie, leuke dingen met elkaar doen?"
"Nee sorry, ik weet niet hoe oud jij bent, maar nee."
"Ik ben 25 " Lips are sealed (klonk veel ouder maar goed Verward )
"Nee dank je, ik wil graag verzorgpony's, maar ik ben niet zo gek om daarom een relatie met iemand te beginnen"
"En uhm, tegen een kleine vergoeding?"
"Ik had toch al gezegd dat ik dat niet kan betalen!"
"Nee maar ik bedoel andersom? Dat ik jou betaal voor het rijden van mijn paard, en dat wij dan leuke dingen gaan doen?"
"Sorry meneer ik ben niet te koop!"

Toen heb ik opgehangen! BAH BAH BAH BAH WAT EEN GORE PEDO! BAH!

Echt triest wat voor typetjes hier op de aarde rond lopen, ben nu dus echt wel iets voorzichtiger met het geven van mijn mobielnummer op marktplaats BLEH!!!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 17:11

Wat goed dat je zo voorzichtig bent meid. Houden zo want de wereld is niet zo veilig als we soms denken.

'Paint' it 'Black'

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 17:12

ooo ingrid keiii erg dit is niet meer normaal...idd goed oppasse wat je net zei tege mij. dank je wel voor het waarschuwen *LOL* *LOL* *LOL* .....spreek je op msn

tanja

Tallie1979
Berichten: 22720
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 17:13

Bloos Wat een brutale vlerk!! Bloos

Gadver.. Misselijk Smeerpijp!! Bloos

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 17:13

Dat soort reacties heb ik gehad toen ik ging studeren in Utrecht en op zoek was naar een kamer. Tja, je moet toch wat, dus je zet advertenties en hangt briefjes op bij de supermarkt. En dan bellen er van dit soort eikels. Frusty

Heel goed van je dat je je niet hebt laten overdonderen, maar heel duidelijk hebt gezegd dat je hier niet op zit te wachten. Bah, wat een zieke geesten lopen er toch rond. Scheve mond

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 17:14

gadver!! hoe komt zo'n vent aan jou nummer dan

Your stairway lies on the whispering wind

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 17:15

Ja ik ken het ook, heb heel wat mensen aan de lijn gehad nav mijn advertenties, dan vallen er al een hoop af, en ik ben nooit in mijn eentje gaan kijken. Er zitten rare snuiters bij hoor, en idd omdat ze weten dat paarden leuke meisjes aantrekken denken ze een machtsmiddel in handen te hebben.
Goed dat je het afgekapt hebt!!

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 17:21

babyboo schreef:
gadver!! hoe komt zo'n vent aan jou nummer dan


Ik had een paar keer een advertentie op marktplaats gezet, war ik mijn mobiele nummer dus ook bij had gezet!

DAAR BEN IK VOORTAAN DUS EEN STUKKIE VOORZICHTIGER MEE!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 17:31

Nog altijd beter je mobiele nummer dan het nummer van je huistelefoon.
Ik gebruik in zulke gevallen juist altijd mijn mobiele nummer, omdat dat verder niks zegt over wie ik ben en waar ik woon.
Maar liefst nog gebruik ik idd helemaal geen telefoonnummer.

Cowgirl

Berichten: 23718
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 17:34

Citaat:
Ja, ik heb een namelijk een paardje staan die helemaal NIET bereden word, dus misschien dat je die dan wel kan verzorgen


Haha! daar bedoeld hij zeker zichzelf mee Haha!

Bah , zulke personen Misselijk

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 17:37

Jakkes wat bezield zo'n mensen toch??? Zielig vind ik dat.

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 17:40

getver, ik geef ook nooit mijn telnr, je ziet weer wat er van komt. maar op marktplaats kun je toch een boxnummer nemen voor je telefoonnr? werkt dat dan niet?

FaithLover
Berichten: 94
Geregistreerd: 20-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 17:40

heee bij ons (babyboo staat bij dezelfde stal als ik) kwam er een keer n potloodventer OP HET TERREIN en de honden (4 sintbernard heel waakzaam) waren binnen!! grrr maar ik was er gelukkig niet bij! maar hij kwam die 2 meisjees nog 8erna ook! Boos! bahbah..daarna heb ik altijd gezorgd dat ik daar niet meer alleen ben! ( nu soms wel) kuskus roos

fiath ik moest je laten gaan.. nu heb ik LaRona en Noeska.. maar ik mis je wel

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 17:41

Rare mensen lopen er toch rond he.

"What we call human nature, is actually human habit.."

Percy

Berichten: 12019
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 18:30

Ik vind wel dat je ontzettend goed en koel gereageerd hebt zeg

Was zijn nummer geheim? Zal waarschijnlijk wel maar mocht je wel zijn nummer in je telefoon hebben kan je er altijd melding van maken bij de politie want je zal vast niet de eerste zijn en zeker ook niet de laatste.

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 18:35

Ik bedoel er niks mee hoor, maar krijg je dit soort reacties niet eerder als je alleen maar je mobielnr. in een advertentie zet Verward
Want meestal als je gewoon je huisnr. neerzet dan schrikken dit soort mensen wel af...Tenminste dat dacht ik.

Verder vind ik dat je heel goed hebt gereageerd

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 19:48

Kun je hem niet aangeven ofzo ? Al is het maar om hem eens spreekwoordelijke hele peeën te laten schijten ! Boos! }>

Wat een aso zeg ...

Goed van je dat je zo hebt gereageerd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 19:51

wat een eikel!!
Ik zou als ik jou was aangifte doen, heb je zn nummer?

Alja

Berichten: 25496
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 19:53

dat is inderdaad wel erg ranzig maarje hebt goed gereageerd...
weet niet als ik hetzelfde had gedaan in zo n geval

ONDERSCHRIFTLOOS

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 19:56

Karin schreef:
Dat soort reacties heb ik gehad toen ik ging studeren in Utrecht en op zoek was naar een kamer. Tja, je moet toch wat, dus je zet advertenties en hangt briefjes op bij de supermarkt. En dan bellen er van dit soort eikels. Frusty


Dit heb ik ook gehad ja, alleen ik had toen advertenties in verschillende landelijke dagbladen gezet. Een man belde me op en had het over een kamer van, destijds, 420 gulden. Het zou een kamer zijn die eigenlijk de babykamer voor zijn baby zou worden, maar zijn vrouw was 'ineens' bij hem weggegaan en nu wilde hij die kamer wel verhuren. Het was in babystijl en hij wilde dat zo houden zodat hij het idee had dat hij wel een beetje zijn baby bij zich had (dat was al freaky). Nadat hij even door had gepraat, zei hij: "Dat is toch echt een goed aanbod voor 390 gulden?" Ik dus: "Net was het nog 420 gulden" Hij: "Ja, het wordt 300 gulden als jij iets voor me wil doen" (ik zag de bui al hangen). Toen hij mijn moeder hoorde op de achtergrond, zei hij: "En je betaalt maar 175 gulden als je moeder ook mee wil doen" Pardon!! Mijn moeder nam toen de telefoon over en toen zei hij: "Ja, u weet niet wat u mist hoor, ik ben heel erg goed in bed!" Hou op zeg.
En ik heb het ook eens 'andersom' gehad, dat mijn moeder de telefoon opnam en dat ze erover begonnen dat hij met haar en mij wel een triootje wilde doen. Lekker om met zo'n vent in een huis te zitten!
O ja en nu ik toch op dreef ben: Ik kon ook een keer een kamer in het centrum van Utrecht krijgen, perfecte locatie, perfecte buurt, alleen die man zei, wel heel eerlijk, dat hij een gaatje in de wand van de douche had gemaakt en dat hij me dan wel dagelijks wilde bekijken.... Ik ben blij dat ik nu uit Utrecht weg ben!! Creeps! Lips are sealed

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 20:00

IEW BAH! Nee het was een geheim nummer. Maar ik heb ook geen naam of zow. Maar als hij weer belt dan ga ik wel iets doen, weet nog niet wat, maar dat los ik dan wel op. Al denk ik niet dat hij weer belt...

Zielig paard trouwens, dat dat beessie gebruikt word, zodat hij een vriendinneke kan krijgen.

Ik kan me ook echt niet indenken wat er was gebeurd als ik had ingestemd om een bedrag te betalen, dan had ik er midden ingezeten... BAH BAH BAH

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 20:35

Ik denk niet eens dat hij een paard heeft. Het was gewoon zijn bedoeling om je zijn kant op te lokken denk ik. Viespeuken!!!!!

Ook bekend als Kim20!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 20:50

Jeetje gera, wat een verhalen zeg! Zoiets is mij gelukkig nog niet overkomen. Wat een zieke geesten lopen er toch rond.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 20:56

Ieeew Juk!!
Dat had ik dus ook, werd steeds op dinsdag gebeld door een of andere vent.
Die zei dat hij mijn nummer van de babbelbox had!!
Bah!

Brabantse Fries ;)

dell_1
Berichten: 1960
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 21:02

Gadverdamme! Je hebt wel goed gereageerd hoor. Maar dat mensen zou triest zijn bah bah


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ineke2, Lynn00 en 26 bezoekers