Weet iemand of het trouwens weer zoon hele grote uitverkoop is, net als een tijdje terug. Toen er zo'n tent buiten stond enzo? Mijn buget is niet zo groot.. Nog maar even overnadenken wat ik ga kopen!
La_Fleur
Geplaatst: 13-01-10 15:36
Ooh eindelijk!! Ik ga maar eens beginnen met een lijstje maken!
Je kunt al wel zien wat de prijzen zijn als maandag op internet de verkoop begint
boooo
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-10 22:07
Ja!
Heb er nu al zin in!
E__line
Geplaatst: 13-01-10 22:11
Danique07 schreef:
WHA ik zat al te wachten Ik bestel via internet wss
De leukste dingen zijn dan (meestal) allang weg (es pads, eskadron dekjes, anky pads) Als je nog iets leuks wil dan moet je er echt zondag in de winkel zijn
Ben benieuwd hoeveel er weer gaan bestellen die bij de vorige uitverkoop liepen te klagen en zoiets hadden van nooit meer.. Heb nooit problemen gehad bij hun met bestellingen ook niet tijdens die uitverkoop acties!
Ik bestel in ieder geval niet meer via internet met de uitverkoop. Zo een slechte ervaring met de vorige. Laat ze eerst maar zorgen dat de site ook bij drukte goed werkt......
Meestal hebben ze echt troep bij Ooteman, allemaal van die maten waar ze mee zijn blijven zitten en niemand hebben wil. Maar goed, ik woon er om de hoek, ga dus zondag om 12:00 wel aanschuiven in de rij
Jaaaa uitverkoop! Ik ga proberen een Anky grass te bemachtigen!
Farfalla_
Geplaatst: 14-01-10 11:52
Van de zomer is het niks geworden met de uitverkoop van de Ooteman. Maargoed ga het maandag toch weer proberen op de website, hopelijk werkt de website dan wel beter dan vorige keren.
Ik wil heeeeel graag de Eskadron Dralon Lavender, met halsterset Lavender en de Lavender Brilliant, maar even afwachten of ze die maandag nog hebben.... Ben bang dat het weer niks word..
Silence
Geplaatst: 14-01-10 11:53
Ik heb het gezien inderdaad. Maar ik heb het mezelf verboden dit keer om wat te kopen