Gaan Jullie Elke Dag Naar Je Paard?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Gaan Jullie Elke Dag Naar Je Paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 00:58

Ik moet eerlijk zeggen dat ik al 2 jaar aan een stuk nog geen 1 dag zonder paarden heb gelleft.
Alleen 1 keer toen ik ziek werd.
Ik KAN ook geen dag zonder paarden doorbrengen, want dan mis ik dat zo erg!

Mn moeder vind het belachelijk!
Maar mn vader die snapt het wel.
Hoe vaak gaan jullie eigenlijk naar je paard toe?
Ik ga elke dag vanuit school, naar huis, eten naar binnen schrokken, en weer nar stal.
Dan ben ik om een uur of 4 op stal, en dan vaak nog rijden, en dan ben ik pas om 9 uur weer thuis.,
En jullie?


wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 01:11

ik moet wel naar mijn paard elke dag want ik sta alleen opstal en anders krijgt hij geen eten dat is ook zo zielig he

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 02:00

Haha! De hele dag door, mijn paarden en ik wonen bij elkaar Lovers

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

boemel

Berichten: 8359
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 07:29

Normaal gesproken ga ik 5 of 6x per week naar mijn paard. Ze wordt elke dag buitengezet door de pensioneigenaar.
Omdat ik nu steeds moet stappen met mijn paard kom ik er nu 2x per dag. Dat zal straks wel raar zijn als dat niet meer hoeft.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 08:35

Bij Camilla kom ik inprincipe wel iedere dag. Als ik het druk heb dan rijd ik snel even langs om een knuffel te geven en even een rondje te wandelen over het erf. Ik heb ook wel eens dagen dat ik niet ga maar dat is maar heel weinig. Afgelopen week bijv. ben ik 2 x niet geweest omdat ik moest leren voor mijn examens en dat toch wel even belangrijker vond. Maar gelukkig worden ze gewoon iedere dag buiten gezet en staan ze dan ook lekker de hele dag in de wei.
Bij Robin kom ik niet iedere dag. Hij staat een stuk verder weg en het is ook niet nodig om iedere dag te gaan kijken. Het enigste wat ik dan doe is even knuffelen en heel soms een zadeltje erop gooien en een beetje rondhobbelen. (nouja, hobbelen.. vaak word dat heel hard draven, hij heeft nog genoeg energie. Knipoog )
Maar Robin heeft een heel lief verzorgstertje die hem iedere dag bijna dood knuffelt en poetst, en zelf ook soms een beetje rondhobbelt en soms les op hem krijgt. (Geen inspannende les, het meisje is nog een beginner. Lachen ) Dus hij kan mij best een paar daagjes missen. Knipoog

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 09:18

Op dit moment niet, Levi staat op de begrazing in een kudde met jonge paarden om groot te worden Tong uitsteken
Maar toen hij nog hier op de manege stond ging ik iedere dag.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 09:20

nu ze helemaal van mij is en op een andere stal staat ben ik er elke dag. Deze week heb ik examens gehad (en ik ben nog niet klaar..) maar dan ga ik gewoon 's avonds nog even om uit te mesten en te poetsen. Evita gaat overdag ook gewoon op de wei dus dat is wel handig, nu ik het dan druk heb hoef ik niet te komen om haar ook nog te rijden/longeren. maar woensdag begint mijn grote vakantie Haha! dus dan kan ik lekker veel naar Evita toe!

Saltow

Berichten: 1117
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Ninove-City (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 09:35



Ik probeer zeker 4 keer in de week naar mijn mijn paard te gaan.
En mijn papa gaat wanneer ik niet ga.
Maar nu staat het nog een kleine maand op de manege en dan komt het bij ons. Lachen Lachen Lachen
Dan ga ik erzekernaar toe elke dag.
Xxx myrthe xxX

Paradise is pretty sweet until you smash your fase to a banian tree...
...Paarden schenken ons de vleugels die wij ontbreken...
Who put the flower in the barrel of that gun ?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 09:41

Ik heb nu twee (soms drie) paarden die ik voor mensen rijd, en kom er denk ik bij elkaar toch wel 6x perweek (beide drie keer). Alleen de afgelopen twee weken ben ik in totaal maar twee keer geweest, ivm mijn examens Boos!. Maar goed, ene pony wordt nu gewoon een keer extra door de eigenaar gereden en de ander staat elke dag van 8 tot 6 buiten en gaat af en toe even voor de kar.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Belker

Berichten: 15294
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 10:21

In principe elke dag. Als ik niet kan gaat mijn vriend of ze wordt door een stalgenootje gedaan.

Fiesta, freiberger, what else?

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 10:31

Ik heb twee verzorgpony's dus ik hoef niet elke dag, maar ga wel op zeker 4 keer in de week soms wel 6 keer, en dan woensdags ook nog naar de manege.

Let love shine so bright

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 10:38

Ik probeer elke dag te gaan, alleen op dinsdag doet mijn vriend mijn paard, dan heb ik namelijk avonddienst. Afgelopen week was echt een barslechte week, dinsdag avondavondspreekuur, woensdagavond een cursusavond, donderdagavond naar de "keukenboer" en vrijdag avond weer avondspreekuur heb Nappie dus maar 2 x deze week gezien en ik moet zeggen daar word ik niet echt vrolijk van. Mijn vriend heeft hem deze week dus verzorgd en stal heeft hem steeds buiten gezet en hij is in de stap/drafmolen geweest, maar vandaag gaan we heerlijk naar buiten

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 10:52

Ik probeer ook elke dag te gaan, maar soms heb je sociale verplichtingen waar je niet onderuit kunt. Mijn ouders leven namelijk in het buitenland, als ik ze wil zien dan moet ik daar toch echt heen. Ik mis mijn paarden dan vreselijk, maar ze worden goed verzorgd. Zijn vinden het niet erg hoor als ik een dagje niet kan...ik mis ze dan veel meer...

Je suis Charlie.

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 10:58

elke dag, zeker nu dat mijn enige uitstapje is op de dag.

S'winters sla ik wel eens een dagje over, ze lopen dan toch buiten en als het mijn voerbeurt niet is heb ik er eigenlijk niks te zoeken.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 11:05

Ik ga elke dag naar m'n pony. Tenzij ik het echt te druk heb met school dan gaat m'n moeder poetsen en knuffelen en naderhand ook rijden.
Of als ik ziek ben natuurlijk maar dat is tot nu toe pas 1 dag geweest...
Ik kan haar gewoon niet missen Haha! Lovers

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 11:36

Het is zeldzaam als ik een dag oversla.De dochters hebben nog geen rijbewijs en zonder vervoer komen ze niet bij Magic.Een enkele keer vraag ik aan mijn man om te gaan met de meiden omdat het echt niet uitkomt met mijn wisseldiensten.
Gelukkig heb ik de laatste 2 jaar iets kunnen regelen met iemand van stal zodat ik met vakantie kan,want dat is er ook jaren niet van gekomen.
En als ik dan een keer niet hoef omdat er bijvoorbeeld een vriendin van de meiden met een rijbewijs meegaat,voel ik mij nog schuldig ook !Gek he.


Mijn lijfspreuk:
Als ik iets doe, dan doe ik het goed, anders begin ik er niet aan !

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 12:45

ja ik ben er elke dag. De keren dat ik er niet ben in een jaar zijn op 1 hand te tellen. Vind het ook een erg vreemd gevoel als ik er niet geweest ben.

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 12:50

Ik kan niet elke dag erheen omdat ik zo ver weg woon, ga meestal 4 tot 5 keer per week heen Haha!:D

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 12:54

ik ga er ook elke dag heen
al is het maar om even te poetsen en wat te paaien. heb ik iig wat te doen Haha!.
hij wordt voor mij elke dag buiten gezet dus hoef in princiepe niet elke dag te gaan. als ik al niet ga dan is het omdat ik half dood thuis op de bank lig of ik het echt heeel erg druk heb dat het niet anders kan.

Love the life that you live, live the life that you love

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 13:05

Nou, en ik ga er NU heen.
Doeiii! hahaha! Haha! Tong uitsteken

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 13:08

Sharir moeten wij zelf voeren, dus ja dan ga je wel elke dag (hij staat op de wei)
Alleen op donderdag, dan voert mijn zus 's ochtents en 's avonds, en dan komt het weleens voor dat ik niet naar hem toe ga, maar de rest van de dagen kan ik er niet onderuit Haha!
En tussen het voeren door ga ik natuurlijk ook nog regelmatig om te rijden of om even te poetsen, wandelen, of weet ik veel wat.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 16:04

Ja idd ik moet Expensive ook zelf voeren dus moet ik ook elke dag gaan he Haha! Als ik echt niet kan (ergens logeren of vakantie of iets dergelijks) dan vraag ik m'n ouders of n vriendin om hem te voeren, verder ga ik altijd smiddags meestal tussen 3 en 4 uur en dan ben ik rond half 6 weer thuis(met of zonder rijden).

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 18:54

ik heb een paard met mn zus en vader (die rijd niet hoor Schijnheilig , beleert hem voor de wagen Haha! ), ik ga 3 dagen waarvan mn vader meestal 1 dag meegaat, mn zus 3 dagen, en mn vader gaat 1 dag + de dag dat we samen gaan Lachen het komt ook wel vaak voor dat er iemand nog een x gaat, maar we hebben het in ieder geval zo geregeld zoals hier boven Knipoog
eerlijk gezegd denk ik dat ik het niet meer zo leuk zou vinden als ik echt elke dag MOET, voor mij is het ook nog redelijk ver, als je een auto heb gaat t allemaal weer wat makkelijker Tong uitsteken het blijft nu gewoon leuk als ik er ben.. ik ga maandag en kom dan vrijdag pas weer (en zaterdag), op donderdag wil ik er dan meestal wel graag naar toe,dan mis ik hem wel, maar dan heb ik net lang school Boos! er zou dus eigenlijk nog wel een dagje bij mogen Knipoog maarja, zo zit het dus bij ons

Gamble

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 19:13

ik ga zelden niet naar me paardje toe. ook als ik niet kan rijden ga ik er ff langs. ff kijken of ie er nog staat, handje brokjes, Ach gut en dan ga ik weer.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angelo_J, Gee, JudithO, Sintara, sterregoud, Ubermetrics en 146 bezoekers