"moet dit eng zijn dan?"

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pluutje

Berichten: 5623
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

"moet dit eng zijn dan?"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 16:39

Maandag gingen ze in de les van 7 uur "enge" dingen doen, dat leek me wel komisch dus ik ging mee rijden, eens even kijken of mijn pony toch een beetje stoer is..
Eerst moesten we tussen 2 balken op staanders door en dan aantikken enzo, dat was meer voor mij moeilijk aangezien ik totaal niet lenig ben maar het lukte...de paarden vonden het niet echt eng, een paar de eerste keer wel maar niet spectaculair. Het was wel zo smal dat je paard ook echt niet opzij moest gaan want dan zat je erin, maar zo slim zijn ze zelf ook nog wel die paarden. Daar ben ik ook in galop tussendoor gegaan, de instructeur zei: wie het durft mag in galop en tussen door..nou dat was totaal niet eng maar oke..haha(eerder minder eng dan in draf)
Toen legde hij een deken op de grond, de meeste paarden vonden de dekens al eng genoeg toen ze in de hoek lagen dus nu was het al helemaal een toestand...we moesten dus over de dekens heen...
Al die paarden stonden ervoor te kijken van: neeehe wat is dit...??!!!
Leroy ging er gewoon overheen, als stoere man. Toen ook in draf deed hij ook braaf. Toen kwam er een tweede deken bij, een blauwe. Leroy zag niet in waarom deze wel eng zou moeten zijn dus we gingen er weer overheen. Het paard van een vriendin van mij sprong er overheen, echt komisch(over de blauwe alleen).
Er stond nou al het hele uur een kruisje maar die hadden we niet gesprongen(dat zag ik nou juist wel zitten), maar ja volgende keer beter(ik had de zaterdag daarvoor toch al gesprongen)
Toen vroeg ik of je niet een deken op de hindernis kunt leggen en dan springen(ja tuurlijk KAN dat maar ik bedoelde dus eigenlijk of hij het wilde doen.. Knipoog ) maar dan niet die les want we waren al aan het uitstappen, volgende keer zou hij het doen.

Vandaag gingen we weer springen, ging lekker. Dubbeltje gesprongen etc., deed ie allemaal erg goed en ik zelf deed het voor de verandering ook wel redelijk. Toen kwam hij met een deken aan, hij was het dus niet vergeten..hij legt hem op die hindernis..zegt ie: alleen zij mag hem springen(hij geeft al maanden les maar kent nog geen namen maar hij bedoelde mij dus)de deken lag op de tweede van de dubbelsprong. Ik rijd erop aan, leroy oortjes erop...Toen verwachte ik dat het wel wat problemen zou geven maar ik reed rustig door. En hopla voordat ik het wist waren we ook al over de tweede, braaaaaaaave pony, ikke trots Lovers
Soms issie zo stoer, maar dan schrikt hij het volgende moment weer van iets onbenulligs..vaaage pony.

Ik was stiekem ook wel een beetje trots op mezelf, omdat ik springen toch nog steeds eng vind, toen ik op de hindernis aan reed met die deken erop was ik wel een beetje zenuwachtig maar als ik er dan eenmaal bijna ben gaat het allemaal wel weer...

nou dat was het weer , sorry dat het een beetje lang is geworden..


Lotte B
Berichten: 15
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 16:58

heej Lau!
klinkt goed! zo bouw je wel wat vertrouwen op! ik moet je pony potverdrie nou toch eindelijk es komen bekijken.
zelf ging ik vandaag echt vreselijk slecht met rijden...dat was wat minder.
en misschien dacht de andere pony dat de blauwe deken water was?
dikke kus!

Pluutje

Berichten: 5623
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 17:02

Ja dat was onze verklaring ook al.
Ik had nog van te voren tegen mijn vriendin gezegt dat ze moest oppassen dat haar paard er niet overheen sprong en ja hoor..

XxEmmaxX
Berichten: 173
Geregistreerd: 11-01-03
Woonplaats: amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 18:37

heej lau! wie was er dan overheen gesprongen laura van goofy of niet? kuz emma

I Luv MareL

Pluutje

Berichten: 5623
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-03 09:59

Nee, jitske!
Laura reed niet mee, het was maandag he.
(maar dit is wel een beetje off topic!)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dirkje_Nero, Stp, Vagabondo en 84 bezoekers