Weet jij iets over mijn ex-paardjes???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Weet jij iets over mijn ex-paardjes???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-03 18:16

Hallo! Party!!

Ik heb heel wat paardjes verzorgd/gereden die dan verkocht zijn geworden en daar heb ik sinds ze weg waren niets meer van gehoord,...misschien jij wel? Misschien heb jij wel een van de pony's die ik zoek. Nou, niet echt zoek, maar wel wat informatie zoek over hoe het nu met ze is,.. Verward

Wie ik zoal zoek:

Jillpalomino merrie, maat: D-pony, heel lief, maar was wel een beetje bokkerig. Ze was heel lief!!! (je kon wel UREN met haar staan knuffelen *LOL* ) Geen idee hoe oud ze nu is (moet iets tussen de 7à9 jaar zijn denk ik => de eigenaar loog altijd over de leeftijd, weet dus niet wat ie gezegd heeft bij de verkoop, ik heb ook nooit haar juiste leeftijd geweten. Toen wij haar wouden kopen, was ze de ene keer 3, de andere keer 7 en toen plots maar 5 dus ja,...als je een jonge pony zocht, dan heeft ie zeker en vast 3 jaar ofzo gezegd,..) Heb haar opgeleerd, en ik probeerde een eerste jumping => 7 weigeringen op de eerste hindernis => voor de rest helemaal foutloos, tweede parcours => 2 weigeringen op de 1 en een op de 7 Toen ik twee dagen later terug op de manege kwam was ze verkocht. (Iemand had gezien dat heet een heel goed en leergierig paardje was,.. Verdrietig het was naar het schijnt een oude man die haar voor western ging opleren. Daarna nix meer van gehoord. => niet eens afscheid kunnen nemen,.. Verdrietig Hij ging haar na het opleren verkopen,...Weet je iets van haar??? Oh ja, ze heeft geen papieren.

Polly een witte D-pony. Een ruin van nu ongeveer 20 jaar oud. Hij zou verkocht zijn aan iemand in Alkmaar. Onlangs nog van gehoord dat de twee meisjes van wie hij nu was hem bijna elke dag bereden en verzorgen,...dus als jij hem kent, of is hij van jou??

JolieEen fjorden merrie met heel goede papieren. Is hel lief wanneer ze je kent en vertrouwt. Ze kijkt altijd heel zuur als je haar nadert, maar dat meent ze niet. Ze doet het niet expres, want ze doet je nix hoor! Een stevig gebouwde. Heel mooi, en tijgertrepen op haar beentjes. Fantastisch men en rijpaard. Was heel mooi aan de teugel te rijden. (Kan wel wat gek doen bij het rijden. => in de lucht springen en bokken. Of, ze kan haar hoofd tussen de bene steken en wat huppelsprongetjes maken!! Maar helemaal niet gemeen ofzo, gewoon van plezier. )

Ken je een van deze paardjes, pony's?? Laat dan alstublieeeeeefffttt iets weten. Ik mis hen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllll erg!!!!!

xxx, Esther
Alvast heel erg bedankt!!!