Ze is super leergierig!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Ze is super leergierig!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 16:01

Vanochtend weer les gehad, ik zag een flinke bui hangen in de lucht maar op een paar druppels na bleef het droog. Van de week liep Jaike al heel soepel en dat was gelukkig nu nog steeds zo. We hebben eventjes in
een dipje gezeten maar volgens mij zijn we er weer helemaal uit Haha!

Ik kon haar lekker inbuigen op links en rechts alleen moet ik zelf meer ontspannen en dat lukt in het begin voor geen meter Na een tijdje was ze lekker vlot aan het been dus dat was super!
Op een gegeven moment even flink oefenen in de galop eerst gewoon op de volte en daarna steeds op een wat rechter stuk. Vanaf de rechter hand op de middellijn aanspringen in de linkergalop en dan een volte linksom maken, ze deed het perfect. Op dat moment was ik al superblij Party!!

Daarna besloten we het wat rustiger aan te doen en gingen we oefenen met wat keertwendingen om de voorhand en de achterhand. Rechtsom ging hartstikke goed, jullie moeten nu niet denken dat ik hem feilloos kan rijden maar het begin is er *LOL* Alleen linksom is mijn moeilijke kant en die van Jaike ook dus die ging niet helemaal goed Clown
Heb weer heerlijk gereden, hopelijk rijden we donderdag ook zo lekker want dan hebben we weer eens wedstrijd!!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 16:04

Mooi zo Haha!

Hoop dat het zo door gaat Knipoog

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 17:54

Fijn, als het weer helemaal naar je zin gaat! Ik ken het gevoel. Heb iets te lang in een dipje gezeten, maar gaat weer helemaal goed.

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-03 09:03

Ja ik ben zo blij, straks weer lekker rijden even kijken of ze sommige dingen alweer vergeten is Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 14:57

Barb schreef:
Ja ik ben zo blij, straks weer lekker rijden even kijken of ze sommige dingen alweer vergeten is Haha!


En had ze alles nog onthouden? Haha!

Hoelaat moet je donderdag starten?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 17:33

Wat fijn dat het zo goed gaat met de training. Hoever ben je nu in je wedstrijden met haar?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 18:39

he lekker barb! nou ik mag donderdag waarschijnlijk je proef schrijven! ben benieuwd! moet eerlijk zeggen dat je wel een grote kans maakt hoor! je hebt hem mooi voor elkaar, mooi bj elkaar gereden, mooi tempo erin houden. toppie hoor
hoe gaat het met het wijken?! straks de L1 in he!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 18:41

spokey"]
[quote="Barb schreef:
Ja ik ben zo blij, straks weer lekker rijden even kijken of ze sommige dingen alweer vergeten is Haha!


En had ze alles nog onthouden? Haha!

Hoelaat moet je donderdag starten?
[/quote]

zal ik even kijken:

11.48 en 12.18 Haha!

ik moet btw al om(als ik ga) 9.08 starten! Schijnheilig vroeg me bed uit en dan de hele ochtend wachten tot half 12, dan mag ik op me luie kont in de juryauto zitten Tong uitsteken

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-03 19:15

Dank je Tabitha erg lief dat je dat zegt (wedden dat ze donderdag dan helemaal geen tempo houdt en helemaal uit elkaar valt )

Ik vind het wel tof dat je gaat schrijven bij mijn proef, ik hoop dat het schitterend weer is! Hoop in ieder geval dat er bijna geen wind staat Haha!
Ben al helemaal een beetje zenuwachtig!!

Wijken voor het rechterbeen lukt nou wel maar de andere kant is haar moeilijke kant dus dat gaat nog niet echt makkelijk

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 08:46

Ik geloof dat het de hele week mooi weer wordt, dus dat moet geen probleem zijn! Haha!

Ehmja??

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 19:08

nee idd, hoop op lekker weer, naja vroeg in de ochetend zal ik daar niet van kunnen genieten hihi maar smiddags in de auto! oh wat zalig haha
NOT
tis trouwens nog steeds niet zeker of ik meedoe, heb gister weer zo'n 25 min gereden, had zondag er maar 10 min op gestapt en wat gedraaft
maarja morgen moet ik lessen bij herman wientjes(een uur ploegen) nou dat wordt nix, denk dat ik maar heel rustig ga doen! en dan donderdag!
we will see
enne cloris leest voor?! neem me verrekijker wel ff mee!
xxx

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:14

Gaaf dat het zo goed ging!! Dat worden dus donderdag eventjes minimaal 2 wpunten halen hè? Knipoog

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Exorcizamus, Jossie, MairiMacBran, N_B_N, PowerPoef, SentiBot, sterregoud, Swift, Vagabondo, wend2009 en 41 bezoekers