Gaan Jullie Elke Dag Naar Je Paard?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 18:37

Ik ga bijna elke dag naar Stella toe. Als ik het te druk heb met school, gaat mijn moeder, maar dat gebeurd niet zo vaak.

Ik ga altijd 's avonds na het eten. Dan heb ik mijn huiswerk af en ben ik minder opgefokt van "Ik moet dit en dat ook nog doen, schiet op schiet op schiet op!!" Ik ben dan om ong 22.00 uu weer thuis.


rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 19:03

Elke dag, ze staat aan huis dus dat is lekker makkelijk Lachen

Brabantse Fries ;)

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 19:20

In de winter staat mijn paard aan huis dan zie ik hem zelfs nog vaker dan 1 keer per dag. In de zomer ga ik ook elke dag zelfs als mijn verzorgster hem doet ga ik nog even kijken hoe het met hem is. Ik ben eigenlijk zo vaak mogelijk bij mijn paard!!
Als ik op vakantie ben en hij is niet mee (dit komt gelukkig niet vaak voor) Dan mis ik hem gewoon echt!!
Misschien een beetje apart maar we zijn echte maatjes!!
Groetjes!!

Charaz

Berichten: 24257
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 19:40

ja, ik zal wel moeten Haha! moet uitmesten, binnen halen en voeren

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 20:07

Bij Nico komt er ook elke dag iemand (baasje of ik), want je moet daar zelf voeren en uitmesten (binnen en buiten zetten nu gelukkig niet meer want ze staan weer in de wei), dus beetje sneu als ie een paar dagen zonder eten moet enzo Haha!

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 20:13

Zeker wel, iedere dag mesten, voeren en paarden binnenzetten

Niets te kiezen, wat je nu hebt kun je morgen weer verliezen. Wat moet je doen met goede raad en met adviezen? Kijk niet om, maar volg je weg...
    HitchHike today for a better world tomorrow

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 20:18

Ik ga iedere dag naar mn pony toe. Ben in de 4 maanden dat ze er is hooguit 2 keer niet geweest en dat was helemaal in het begin toen ik het totaal niet naar mn zin had op school (schuld van dribs dood, gezeur dat ik geen jonge haf had moeten kopen)
Nu staan we op een andere stal en ga ik toch zeker wel iedere dag

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 21:50

ik ga ook iederen dag.
ik sta dan ook op een privestalling waar je kunt kiezen of je zelf je paard doet of niet (zonee doen hun s'morgens wel voeren en paard binnen zetten meer ook niet)
en ik heb beetje expres gekozen voor niet,want als hun je paard voor je verzorgen zou ik volgends mij ma beetje sneller het idee krijgen van ahh ik hoef vandaag niet hun verzorgen me paard toch,ergens heeft ze daar mischien beetje gelijk in.
maar ik heb wel gelukkig gewoon zin om iedere dag te gaan lekker zelf me paardje verzorgen en dan met gerust hart naar huis gaan dat me paardje lekker verzorgt is.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 22:06

in principe elke dag, nu al helmaal nu ze gedwongen hele dag op stal moet... als ze op de wei staat dan geef ik d'r meestal een verdiende rustdag...

Dag lieve mama...

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 22:13

Ze staan maar net uit m'n achterdeur van mij, en soms zelfs in m'n tuin. Weinig excuus om niet te gaan bij mij, ook al lig ik half dood in de zetel, ik trek er mezelf wel even uit voor een knuffel met een lieve ponysnoet Lovers

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 22:33

Ik ga iedere dag minstens twee keer. 'S ochtends en 's avonds moet ik voeren en klusjes doen. Als ik een dag vrij ben, dan ga ik 's middags ook nog weleens. Rijden doe ik lang niet elke dag, alleen als ik genoeg tijd en zin heb.

* To Belg, or not to Belg *

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 07:47

Ik ga omde dag ...

Stal TC Welsh B Pony's Fokkerij

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 08:14

Iedere dag Lachen !
Ik doe de stal samen met mijn vriendin en als ik op vakantie ben, of een weekend weg, verzorgt zij mijn paarden mee, omgekeerd doe ik dat natuurlijk ook bij haar paarden Knipoog !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 08:16

Als k niet iedre dag naar mn paard ga, en hij er dus niet iedere dag uitkomt, dan gaat hij egt flippen...Het is nog al een bloedkikker namelijk.... Gelukkig staat hij nu overdag in de wei, dat scheelt al een hoop.

Trow

Berichten: 12
Geregistreerd: 25-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 08:40

Ik ga elke dag naar Trow.
Hij heeft gewoon veel aandacht nodig en hij moet natuurlijk gevoerd worden, uitmesten en rijden. Het komt eigenlijk zelden voor dat ik een dag niet ga, gelukkig staat hij lekker dichtbij! En als ik een keer ziek ben of gewoon niet kan, doet mijn vriendin hem die ook daar op stal staat.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 08:42

Elke dag, want het is toch maar een kleine moeite om eventjes 15 meter te lopen naar je eigen stal? Haha! Ook als ik ziek ben. Dus ik heb het wel wat makkelijker omdat mijn pony's bij huis staan. Dus tot nu toe heb ik ze gewoon elke dag gezien, en dat bijna 4 jaar lang. Behalve toen ik op vakantie was natuurlijk.

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 08:45

Elke dag wel 1 keer en soms 2 keer heen. Als ik niet kan dan voert en mest een stalgenoot. Maar dat wil ik tot het minimum beperken.

Wodan en ik onderweg in de M2

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 11:20

Ik ga iedere dag naar mij paardjes. Vaak zo`n dre keer. Ze staan namelijk op ons eigen landje en nu het zo nat is staan ze in de open stal met uitloop en moeten dus twee keer per dag eten krijgen. En verder rij ik iig nog met pjelk en soms doe ik iets met Beau. Al is dat tegenwoordig wel heel weinig want hij heeft voor door de week een verzorgster en in het weekennd rijd er ook wel eens een meisje op.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: judithje en 37 bezoekers