Er is weer veel gebeurd vandaag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33120
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-01 18:37

Sanne kwam vandaag heel vroeg bij mij, nouja dat was de bedoeling, ze was een half uur te laat Clown
Maar goed ze was er eindelijk en op naar de manege, want ik moest vandaag Samier doen. Nadat Sanne alle paardjes bekeken had, ging ik Samier poetsen en opzadelen, ondertussen was Claudia (een vriendin van mij op bokt staat een enkele reactie van haar onder de naam 'black beauty') Black beauty aan het poetsen opzadelen, want Sanne mocht ff op Blackie!!!

Ondertussen stortregende het, echt niet normaal meer, maarja Samier moest toch uit zijn hokkie Haha!

Ik was alvast in de bak aan het stappen toen Black eraan kwam...eerst ging Claudia haar effe losrijden, daarna mocht Sanne erop en ik moet zeggen ze deed het echt goed, want Black is een moeilijke pony en probeert iedereen heel erg uit en het liefst gaat ze in het midden stilstaan *LOL*maar Sanne hield Black keurig op de hoefslag en heeft ook gegalopeerd hihi...

Daarna zijn we nog ff met zijn drieen naar buiten geweest (sanne op de fiets). We gingen naar de wei, want daar stond Bassie en die had Sanne dus nog niet gezien!! En langs de manege komen zonder Bassie gezien te hebben...nee dat kan echt niet! :
#

Nadat Sanne Bassie even geaaid had zijn we weer terug gegaan en de pony's op stal gezet en droog gewreven, want ze waren zeiknat (wij trouwens ook Scheve mond\ )

Afscheid van Claudia genomen en naar Shadow gefietst...pff...eindelijk droog!

Shadow gepoetst en opgezadeld en rijden maar! Het ging beter als vorige week, ondanks dat ik geen zweepje bij mij had (vergeten op de manege Koe ) Hij ging in stap gewoon de hoekjes netjes door en een volte ging ook heel goed, hij boog netjes om mijn been heen. Party!! In draf ging het iets minder goed, maarja je kunt niet alles hebben he?

Toen opeens was er een gigantisch lawaai (op het terrein achter ons gooide ze iets heel zwaars in een ijzeren container ofzo) en schrokken we ons alledrie te pletter!!
Shadow gaf een bokje en sprong opzij, ik hing op zijn nek, maar kon niet meer terug in het zadel klauwteren, dus uiteindelijk liet ik mij maar vallen *LOL* Shadow was intussen braaf stil gaan staan Lovers hij had nog geprobeerd mij met zijn hoofd/hals terug in het zadel te duwen maar dat mocht niet baten *grin*
Dat is dus een primeur!! Is de eerste keer dat ik van Shadow 'gevallen' ben!! haha *lol*

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 20:10

ikke blozen Clown Clown Clown Clown
mijn moeder ook helemaal trots, nou ja. Komt ervan als je beter kan rijden dan je moeder Haha! god wat een eigen dunk he?

Nou, ik vond jou ook goed rijden op Samier hoor!!!!!!!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 20:24

hey hoi
ik kan ook beter rijden als me moeder want me moeder kan niet paardrijden hihi
bij ons heb et niet geregend
leuk joh op de manege zo met rijden

Claudiakappe
Berichten: 131
Geregistreerd: 25-03-01
Woonplaats: akkrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 02:32

hiineke waarom zet je de fot's er neit op dan zien ze hoe nat het was ik was nat tot op mijn onderbroek erg koud Lachen Party!!