Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nagini schreef:Ik denk dat zoiets totaal van de situatie afhangt, en dat je dat van te voren nooit kunt voorspellen.
Als je net een relatie hebt zou ik altijd voor het paard kiezen, maar als jij al 4 jaar ofzo in die relatie ziet, samenwoont, of misschien zelfs kinderen hebt. Ik weet het niet.
Vind de reden belangrijker wáárom ik zou meoten kiezen tussen relatie en paard.
Migetje schreef:Waarom kiezen tussen vriend en paard?
Nou 2 jaar geleden had ik een vriend (het was best serieus).
Maar hij hield niet van paarden, eerst had ik er nog geen last van.
Maar na een maand of 6 begon hij steeds meer te zeuren dat ik te veel bezig was met mijn paard, en te weinig met hem. (Ik was maar 2,5 uur per dag bij mijn paard) Hij werd ook agressief (echt) ik heb het uitgemaakt en hij heeft me nog een héle tijd gestalkt. Uiteindelijk is hij opgepakt voor mishandeling. Dit is dus de reden van deze poll..
Urielle schreef:Dat ligt er aan hoe het gaat, de reden waarom.
Als mijn vriend eist dat de paarden weggaan, wat hij nooit van me zou vragen omdat hij weet hoe ongelukkig hij me maakt, dan verdient hij een beste maat 38 onder zijn hol.
Maar in principe, we zijn 8 jaar samen, hebben een kind samen en nog een op komst. Als er echt nood aan de man komt waardoor ik moet kiezen gaan de paarden weg. Dan rij ik wel alleen voor anderen ofzo.
Migetje schreef:Waarom kiezen tussen vriend en paard?
Nou 2 jaar geleden had ik een vriend (het was best serieus).
Maar hij hield niet van paarden, eerst had ik er nog geen last van.
Maar na een maand of 6 begon hij steeds meer te zeuren dat ik te veel bezig was met mijn paard, en te weinig met hem. (Ik was maar 2,5 uur per dag bij mijn paard) Hij werd ook agressief (echt) ik heb het uitgemaakt en hij heeft me nog een héle tijd gestalkt. Uiteindelijk is hij opgepakt voor mishandeling. Dit is dus de reden van deze poll..
Inney schreef:goeroe schreef:Of anders wellicht over je leeftijd.
Ik vind dat als mijn vriend ( die ik niet heb) zal eisen om mijn paard/pony (die ik ook niet heb)
weg moet, dat hij geen respect voor mij heeft. Als het aan de tijd ligt, of aan financiële problemen,
dan valt er iets te overleggen.