hoe doen jullie merrie's als ze hengstig is????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 22:59

haha evita is verschrikkelijk als ze hengstig is! bij ieder paard dat voorbij komt gaat die staart omhoog en gaat ze staan plassen! ze noemen dr niet voor niets het sletje van stal *LOL* 1 ruin in de wei vind ze wel heeel erg leuk en dara loopt ze als een hondje achteraan *LOL* (hij weet trouwens zelf niet wat ie er mee moet haha) de staart, benen vies echt smerig!
maar als ze eenmaal aan het werk is is er trouwens niks aan de hand, tijdens het rijden gaat ze niet lopen plassen enzo

boemel

Berichten: 8387
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 07:36

Die van mij is dan een echte lellebel. Als je haar los door de gang laat lopen duwt ze elke ruin d'r staart in de neus en laat overal een plasje achter. In de stal staat ze ook vaak te plassen.

Zodra ik ga rijden of poetsen merk ik gelukkig niets meer aan haar.

Ik had vroeger zo'n wehlspony die heel sterk op je been reageerde als ze hengstig was. Iedere keer als je been gaf, ging zij juist stilstaan.
Was wel erg lastig.

salinero

Berichten: 29
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Scheemda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 10:08

Merk geen verschil

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 10:23

Jodie vind het poetsen dan heerlijk. Vooral op dr kont en maar piesen. Ze was het de laatste vakantie maar 1 dag super hengstig. Maar de ruin waar ze bij in de beurt stond met poetsen mocht niet aan dr snuffelen.
Met rijden heb ik geen idee hoe ze is, hoop een beetje normaal want op de manege waar ik rijd staat een merrie en als die hengstig is en je spoort haar aan dan gaat ze onwijs lopen gillen en naar je benen slaan

Saltow

Berichten: 1117
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Ninove-City (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 10:27

Mijn merrie is juist erg sloom en traag.
Maar ze is wel erg jaloers als ze hengstig is !!!! }>
Ik hoop dat haar hengstig zijn vlug overgaat want ik vind het geen pretje
Huilen Huilen Huilen Clown
Allez salukes
Xxx myrthe xxX

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 11:35

whaha ik schouw mijn merrie trouwens ook gewoon bij andere merries, nou ja dat zegt ook wel een beetje genoeg volgens mij.