Mijn paarden zijn toegetakeld!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Roxanne_

Berichten: 2061
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 17:28

Zo ik had me echt niet meer kunnen inhouden dan hoor zoals jiJ!
phoe phoe ik had ze meteen half dood (nouja iets overdreven oke) gemaakt als je een paard komt kom je aan mij!!!

grr.. wat een kl... kinderen Boos!

-


#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 18:32

Jemig wat een stelletje ***PIEP*** Echt als die bij mij zoiets hadden uitgespookt had ik ze even laten voelen wat een paard voelt als iemand op zijn rug springt *plet* Extreme duivel
En die manen, ik zou ze persoonlijk hun haren een voor een eruit getrokken hebben...en..en.... grrr ik hou maar op }> Extreme duivel Je zou ze toch... bij mij geld de regel * als je aan me paard komt, kom je aan mij* of ik aan jou...tis net hoe je het bekijkt...grom

Heel veel succes, en zo'n vliegending zal wel veel helpen

Groetjes Ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 18:36

aaah
maar ik begrijp ook wel dat je je in MOEST houden door die ouders maar misschein als je het tegen die ouders zegt ofzo?
aaah ik zou ook heeeeel booooos worden hoor Boos! bij ex is ook een stuk van de manen eraf getrokken maar das maar een paar cm dus ik moet niet zeuren en miepen jij zit ermee

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 19:02

de jeugd van tegenwoordig,stelletje mafkezen! Boos!

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 20:02

Ik vind je een hele goeie meid ik had die kinderen echt afgeracht! Okal zijn ze zo klein van MIJN paarden zullen ze afblijven! Boos!

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 20:19

Ik zou waarschijnlijk ontploffen tenzij iemand mij tegen houd. Ik ben lang lief maar op een gegeven moment is het over.
Niet alleen tegen mensen. Dennis weet het ook. Als ik boos ben hoef ik maar naar hem te wijzen en hij duikt in elkaar(ook als ik voor de rest niets doe). Hij weet het gewoon als ik echt pissig ben.
XXX
Ciska

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

hisseklis
Berichten: 146
Geregistreerd: 15-07-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 21:50

mij hadden ze het ook niet moeten flikken, ik had ze echt op hun bek geramt, ookal zijn het kinderen van werknemers. niemand mag zoiets doen bij dieren Frusty dan ben je gewoon niet goed bij je kop!! (het mag dan wel 'lichte mishandeling' zijn, maar dat is ook erg!!) ik Misselijk Misselijk van zulke kinderen die dat doen!! grrrrrrrr!!!

groetjes patricia

ps: ik heb mezelf helemaal onder controle...

AmIgO

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 21:52

Wat een !#$%^&* rotjong!!! Echt vet aso!! Boos!
Wat knap van je dat je je geduld hebt kunnen bewaren zeg!!! Over het algemeen ben ik ook een heel rustig en geduldig iemand maar als iemand aan mijn beestjes komt, hoe jong ze dan ook mogen zijn, dan sta ik niet voor mezelf in(en dan kunnen ze voor hun eigen gezondheid beter uit m'n buurt blijven!! Extreme duivel Haha! Haha! )

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 22:00

Oehoe! Wat ben zou jij boos zijn zeg! Zelfs nu ik het lees leef ik helemaal met je mee! ( Ik zit me toch op dit toetsenbord te rammen van woede.....) Bij ons liepen ook wel eens kinderen in de wei, en dan sprongen ze ook op de pony's, oooooooo, wat heb ik die afgezeken zeg...............

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 21:35

Tip: neem volgende keer een schaar mee en knip een flinke pluk uit het haar van de kinderen die dit gedaan hebben. Misschien begrijpen de ouders dan hoe je je voelt!

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 13:43

Jemig wat kl... Maar die oplossing met dat schrikdraad klinkt mij errug goed in de oren! Datz al ze leren! En dan lachen ze niet meer hoor...!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 13:48

he sprite, dat is de gouden tip! dat zou ik ook doen, gewoon een stuk haar knippen uit die rotkoppen van die rotjong! Dan hoeft er geen woord meer gesproken te worden, duidelijker kan het niet zijn.

kiki_oud
Berichten: 34
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: belgiƫ, vlaams-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 20:02

verschrikkelijk! Maar eerlijk gezegd was ik opgelucht dat het de manen waren die er af waren en niets ernstigers want toen ik de titel: paarden toegetakeld zag, dacht ik meteen aan ergere dingen...Natuurlijk is dit nogaltijd erg!!!!Ik zou ook woedend zijn Boos! Boos! Boos! !!!

Veel succes en hopelijk groeien de manen rap weer bij, je kan ook zo'n 'flochkes' voor de ogen hangen als ze snel ontsteken, dat helpt wel goed...
kiki Party!! Party!! Party!!

zet allen jullie paarden buiten!!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, bora, Karintich, Luna_Rose, Maaike_Ma, Neon, Renkle, vera_pino, xColorCross en 139 bezoekers