Mijn eerste springles........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Mijn eerste springles........

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 20:08

Gisteren voor het eerst met Händell naar springles geweest.
Ik vond het best spannend want hij heeft nog nooit een "normale" hindernis gesprongen, wel omgevallen bomen in het bos en (lage) cross-hindernissen op Bussloo.
Het viel helemaal niet tegen, hij was superbraaf en als hij al weigerde was het mijn eigen schuld.
Tot 60 cm ging het wel maar toen het wat hoger werd (80 cm ofzo) vergat ik gewoon te rijden.
Ik ga dan gewoon 10 mtr van te voren in verlichte zit zitten, doe m´n ogen dicht roep nog een keer "SPRING" en hoop erop dat ik heel aan de andere kant terecht kom Schijnheilig
Niet helemaal de manier dus maar Händell redde het aardig Haha!
Ook is het springen met een dressuurzadel niet echt lekker, ik ga dus ook op zoek naar een goed 2e hands vz of springzadel.
Hopelijk ben ik als het veulen is afgespeend handig genoeg geworden om met Lisa te gaan springen, zij is L springen maar ik nog lang niet Haha!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 20:38

Hey leuk man! Ik hoorde al van iemand dat je nu ook bij ons lid bent!
We komen elkaar avst nog wel een keer tegen in de les!
Marcel geeft super springles he!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 20:54

Leuk zeg! Dat lijkt mij nou ook wel eens wat, springles. Maar dan moet het met 50/60 cm geloof ik wel ophouden *LOL*
Volgende keer wens ik wel een fotootje Ben benieuwd *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 21:09

Hee wat leuk zeg, ben benieuwd hoe je het springen gaat doen!

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 21:23

Dat ken ik. Vooral niet kijken en hopen dat eht goed gaat .
Als het ee zit groei je vanzelf in de hoogte. Dat had ik wel. Wekelijks springen en op het laatst keek ik niet op als het boven de 1.20 uit kwam. Helaas als je dan lang niet springt en je begint weer dan is 60 cm. al heel hoog Party!!

sharief
Berichten: 853
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 23:18

Oh, wat klinkt het leuk!
Ik durf echt niet meer en daar baal ik stevig van....ga ook niet meer met georganiseerde buitenritten mee want het risico om te springen heb je wel en ik vind dat als ik dat niet durf, ik ook niet de bossen in moet gaan voor een stevige buitenrit.

He, goed hoor, heel veel succes ermee, je lijkt in ieder geval heeel trots Haha!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 01:35

Gaaf Lia.
Vindt Händell springen ook zo leuk? Bill is er helemaal weg van, het kan hem niet gek genoeg gaan. Kom maar eens uitproberen. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 08:52

Hihi, je lijkt mij wel! *LOL*
Ik heb er altijd mixed-feelings over hoor, dat springen! Ik vind het ontzettend leuk om te doen, maar dóódeng! Haha!

Maar lekker dat ie zo goed ging, toch?

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 14:24

hehe toch op bokt gezet Lachen

dus het is toch goed gegaan, mooi,

Hij zag er wel imposant uit in het begin van de les, met zijn staart hoog in de lucht.