Hengst in de aanbieding, wie biedt?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 15:26

he prompertje en die kruising koop ik dan weer van je, een paard dat de afwas voor me doet lijkt me heerlijk!
Maar inderdaad wat een actie weer sjuim, volgens mij kun jij gewoon geen parden opvoeden hoor Knipoog

nescio

Berichten: 340
Geregistreerd: 06-05-02
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 15:58

Ik bied 1000 euro,ik gok dat hij niet veel meer waard is......

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 16:13

*VOLGENDE ACTIE*

Ik had de kraan stevig dichtgedraaid,
zit ik net rustig te eten...
Opeens een hele fontein door de paddocks!
die *&%#$@ heeft gewoon de hele kraan van de leiding afgebroken!
Helaas was mijn vader aanwezig toen mijn hengst besloot een volgende missie te ondernemen dus ik moet zelf de loodgieter betalen.
*huilsmilie*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 16:15

Ah wat zielig voor je *huilll*. Maar ondertussen is het misschien toch wel weer handig. Strakjes is Triumph het eerste paard dat zelf met de spuitplaats overweg kan *LOL*.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 16:23

Moeten we alvast een fonds voor je oprichten Sjuim?

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 16:35

Haha, wat een dier. Als hij straks nou even goed naar de loodgieter kijkt, kan hij in het vervolg zelf de kraan ook weer repareren. Tong uitsteken

Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 16:40

Hahah wat een geweldig paard! Weet je zeker dat je hem kwijt wilt? Zo beleef je nog eens wat! Het houdt je van de straat

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 16:52

Je houdt ons wel op de hoogte van al zijn vage acties he? Hoe verzint zo'n paard het? Het is echt ongelofelijk. Ik vraag me af of
dat soort paarden een hersencel meer hebben ofzo Haha! Of hij gebruikt ze gewoon efficienter Knipoog

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 18:27

*LOL* lol *LOL* paarden maken meer kapot dan je lief is Haha!

Leuke acties hoor,maar ach als je die zwoele blik met die verliefde ogen dan weer eens diep aankijkt,smelt je toch weer Ach gut

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 18:35

Je snapt het niet Suus. Hij neemt gewoon wraak omdat hij niet naar die knappe merries toe mocht Tong uitsteken
Maar geef toe, origineel is het wel
Ik geloof dat hij op de wedstrijd maar Triumph over Sjuimpje moet heten, dat past wel bij hem Schijnheilig

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 19:16

Sorry hoor, maar lig hier hard in een scheur, wat een beest!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 21:29

Geweldig beest!!!

Tiko zie ik het trouwens ook zo doen, hoe veel bakjes wij al niet hebben moeten vergoeden, omdat Tiko 's nachts los had gelopen en de voerbakjes open was gaan slopen Pling
Er is nu nog maar één iemand die er een deksel op heeft geloof ik Haha!

Supertje

Berichten: 7092
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 23:18

Goh, nog zo'n paard, die van mij heeft me dat ook al een keer geflikt.... Hij heeft een stal met uitloopje, en net over het schriklint zit ook een kraan, waar hij dus bij kan blijkbaar. Gevolg; drie uitlopen, stal en kippenhok onder water.
Knopen losmaken is ook leuk, er hangt nu een ketting met karabijnhaak aan de muur waar hij aan vast staat, ik schrok me pas rot, staat hij ineens achter me in de zadelkamer Haha!

Percy

Berichten: 12075
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 23:37

Nu maar hopen dat je hem straks voor goed geld kan verkopen, kan je al die rekeningen tenminste betalen Haha!

Ik heb er een die het leuk vindt om de slang uit de bak te halen en die op mij te richten maar dat is helemaal niets in vergelijking met die van jou.

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 06:31

Toen Voltrack net nieuw was hoorde m'n vriendin en ik het bakhek zo klapperen, dus wij gaan kijken. Zien we Voltrack achteruitlopen met z'n hoofd over het hek, het hek bleef hangen achter z'n kaak, we waren net op tijd, bijna ging het hek open! Haha!
We hadden toen al 4 jaar 2 Kwpners en die hadden nog nooit bedacht dat je dat hek open zou kunnen maken! *LOL*
En achter hebben ze een speelwei die met schrikdraad is omheind, er staat bijna nooit stroom op. En toen had Vollie bedacht dat je daar ook wel onder het hek door kan kruipen! Patent doet dat ook regelmatig en we hebben zelfs een keer gehad dat Patent toen naar voren is gelopen en voor de stal is gaan staan hinniken, gekke hengst! Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-03 07:26

Schrikdraad,
ook dat kent hij...
Ik hoef maar 1 dag te vergeten om de stroom er op te zetten en dan weet hij het al,
als ik dan thuiskom staat hij met het schriklint te spelen.
*heeeeeele grote zucht*

eveline_B

Berichten: 2833
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 08:09

*ligt naast haar stoel van het lachen*
Wat een schatje is het ook. Berg je maar. Slimme paarden hebben een hele lange pubertijd.

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 08:13

Hihi ik wil niet lachen maar ik doe het toch, *proest* wat een geweldig paard *LOL* zo heerlijk ondernemend Haha!

Het enige dat die van mij goed kan was een schuifdeur van een box openmaken, met de kont openduwen, omdraaien en er onderdoor lopen terwijl de schuifdeur op zijn rug lag
Nu zit er een ijzeren stang met een bajonetsluiting voor maar een kleine inspanning met die dikke neus van hem en... open hihi

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 09:09

Tjee wat een stoute beer! Achteraf kan je er toch wel op lachen?? Haha!

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 11:21

Sjuimpje schreef:
Schrikdraad,
ook dat kent hij...
Ik hoef maar 1 dag te vergeten om de stroom er op te zetten en dan weet hij het al,
als ik dan thuiskom staat hij met het schriklint te spelen.
*heeeeeele grote zucht*

Let dan maar op dat ie niet door krijgt dat hij het handvat beet kan pakken en de stroomdraad gewoon op de grond kan leggen. Zo'n leuke merrie heb ik hier dus lopen.
Zie je ineens de hele kudde op een ander land lopen, stroomdraad netjes op de grond in een hoekje.
Gelukkig had mijn moeder gezien dat de merrie het deed, ik begon al aan mezelf te twijfelen...

Maar van die kraan is wel stoer hoor, dat wordt een slim paardje }>

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-03 11:25

Zo'n actie ben ik dus al voor Haha!
Hij heeft tussen de paddocks geen handgrepen maar speciale eindislatoren die werken met mini schoefjes.
Hij heeft aardig prut/frut lipjes zoals Roos al zei, maar die schroefjes krijgt hij van zijn leven nooit niet los

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 11:32

Oh jee, ik heb vroeger ook zo'n Houdini gehad, hij wist werkelijk alles los te prutsen, vooral klitteband lostrekken vond ie verrukkelijk Tong uitsteken .
Maar ook grendels, sloten, knopen aan je kleding, ritsen noem maar op, hij kreeg het los en zonder het te slopen.
Veel succes met je goochelaar Haha! .

prompter

Berichten: 11115
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 14:20

Sjuimpje schreef:
Hij heeft aardig prut/frut lipjes zoals Roos al zei, maar die schroefjes krijgt hij van zijn leven nooit niet los


Geen schroevendraaiers laten slingeren dan maar Haha!

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 14:32

Laten we het erop houden dat je een erg vindingrijk paard hebt wat erg graag het baasje irriteert

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 12:36

hahaha! Geweldig! Net of ie niets beters te doen heeft ofzo. Ze gaan ook gewoon altijd de dingen mollen die daar niet voor bedoeld zijn....Ik denk dat je nog je handen vol aan hem hebt! Hij ontdekt vanzelf een keer dat ie met rijden ook eigenwijs kan doen. Ben benieuwd wat zijn volgende stunt wordt Haha!