"voor je uit kijken!!!"

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

"voor je uit kijken!!!"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-03 17:26

ik keek met rijden nogal naar beneden, naar het hoofd van mijn paard.
nu gaat het al wat beter gelukkig. Haha!

nu vraag ik me af wie heeft /had hier ook last van?

groetjes

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 17:29

Ik doe het ook altijd, weet niet waarom zal wel zo'n gekke tick zijn van me.
Ik weet het anders ook niet

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 17:41

Ik heb dit ook, en ik weet wel waarom
Ik rijd de laatste tijd teveel alleen in de bak (zonder spiegels) en omdat ik op de een of andere manier een betere bevestiging wil hebben van wat ik voel kijk ik naar beneden. Wat er nou te zien is weet ik niet, dus ik ben het er hard aan het uittrainen. Dat valt niet mee overigens!

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-03 17:46

nee inderdaad !!

citalover

Berichten: 380
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 17:49

Ik kijk echt continue naar het hoofd van me paard.
Volgens mij doe ik dat automatisch omdat ik me zo makkelijker kan voorbereiden op wat ze nu weer gaat doen.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 17:50

Ja ik doe het nog steeds Maar het heeft ook positieve kanten
Ik heb ooit 25 gulden gevonden, zie kuilen aankomen en andere dingen die niet in een rijbaan horen. (stenen, afgetrapte hoefijzers).

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-03 18:16

inderdaad ieder nadeel heeft zo z'n voordelen

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 20:58

Ik deed het vroeger weleens op de manege, toen ik nog niet kon voelen of het paard wat ik in de les reed wel in de juiste galop zat.
Toen had ik mijn eigen pony al een paar jaartjes, waarmee ik buitenrijd, maar goed, dat wist die instructeur niet.
Dus Leentje moest galoperen, en zat naar beneden te kijken of het paard wel in de juiste galop was aangesprongen.
Opeens riep mijn instructeur: "maar kijk nu toch eens voor je, als je zo zou buitenrijden met een paard, zou je paard meteen tegen een boom opknallen"
waarop ik fijntjes antwoordde dat een paard heus zo stom niet is om tegen een boom of iets dergelijks op te knallen (met uitzondering van een paard op hol, maar dan zit je ook echt niet te kijken in welke galop hij rent Knipoog ) en gerust zelf kan kijken waar hij loopt, en dat mijn pony in elk geval nog nooit ergens tegenop gelopen was met mij op haar rug Haha! :lol:

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 21:00

Ik doe dat ook! Zwaar irritant. Als Camilla met dr hoofd omhoog loopt en ik geen zin heb om dr wat aan te doen (lees: geen zin om serieus te rijden Tong uitsteken) kijk ik netjes vooruit. Als Camilla netjes constant nageeflijk loopt kijk ik ook netjes vooruit. Maar als ze er nogal eens uitkomt dan blijf ik naar beneden kijken.

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 21:02

he gelukkig ben niet de enigste, maar die oortjes zijn altijd zo schattig om naar te kijken kan er ook niks aan doen

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 21:52

Nou ik heb als het paardje geweldig loopt ( alleen gehad bij avanti en een paar uitzonderingen) hoef ik niet te kijken die blijft gewoon netje's in de krul. En dan ga ik ook helemaal recht zitten omdat hij zo gaat.

En bij de rest kijk ik wel naar beneden.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 21:56

Ik blijf er ook van overtuigd dat het hoofd eraf valt, maar met wedstrijden doe ik het niet, aangezien ik dan veel meer met de letters bezig ben... Eigenlijk vind ik het op deze manier dus ook neit zo heel erg Haha!

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 22:06

Ik ook ik keek langs mijn paard richting de grond. Maar toen kreeg ik les bij mijn bijrijdpaard en na elke keer 100000 keer tussen die oren kijken, doe ik het nou automatisch

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 22:41

yep ik ook, maar dat komt omdat ik mn paardje zo mooi vindt!

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 23:40

Ook wij botsen wel eens bijna tegen iemand op omdat ik zo naar die oren zit te staren. Ik heb in Ermelo een keer iemand wel iets grappigs horen zeggen hierover. Er reed een jongen die dus ook heel krom zat. Toen zei de instructie: die reclameborden hangen hier niet voor niets, ga die maar zitten lezen.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 23:50

Dat zeiden ze ook eens tegen iemand bij mij in de les *LOL*
Ik kijk eigenlijk zelden omlaag(zeker met springen niet Knipoog ). De kuilen in mijn bak weet ik intussen wel te vinden en mijn paard heeft ook ogen hoor Knipoog
alleen in de cross let ik altijd met een schuin oog op boomwortels, maar die zie ik in de verte ook aankomen als ik naar voren kijk *LOL* (en veel beter, dan kun je er nog wat aan doen)

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 00:01

Inderdaad met springles kijk ik niet naar beneden. We springen niet hoog maar wel parcoursjes en je moet dus gaat van tevoren naar de hindernissen kijken. Ik heb van de week een waterbak(je) gesprongen en ben hier erg trots op met mijn muizenhartje.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 00:03

Super hoor!
Volgend jaar in het B Knipoog *LOL*

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 00:21

Eerst maar de springcompetitie 60cm proberen, de puppyklasse.

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 08:43

Ja af en toe betrap ik mezelf er ook nog wel eens op. Mijn oude instructeur zei dan altijd: als je het zand zo mooi vindt mag je wel een zakje mee nemen hoor. Haha!

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 10:57

behalve naat beneden kijk ik ook nog eens scheef. Er zitten geen spiegels in de bak en zo kijk ik hoe ze loopt. Dikke onzin want ze loopt hardstikke goed en je hoorthet ook te voelen. Maar het is al een stuk minder geworden. Alleen die cap zit altijd scheef op mijn hoofd.

Meisje dat ik nu lesgeeft heeft het ook . Heerlijk om me even uit te leven en zelf 20 keer per minuut te zeggen dat iemand rechtop moet gaan zitten en vooruit moet kijken Haha!