Wedstrijd

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

sarahmoorman

Wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 08:02

Hoi, hoi ik had laatst dat berichtje over mijn paardje met mok gestuurd... En ik wou even zeggen dat ik zondag gewoon de wedstrijd heb gereden en zelfs nog 4e ben geworden. Ondanks dat ze (zoals ze bij elke wedstrijd doet) onzettend hard ging rennen in de galop. Maar in het begin had ik zoveel punten dat het een beetje gecomprenseerd werd. Maar nu heb ik dus weer een vraagje; wat moet ik doen om te zorgen dat ze niet meer zop achtelijk hard gaat rennen al sze voelt dat de galop eraan komt.... Wat ik ook doe, teugels zit stem nergens reageert ze op.

GElukkig had ik wel een PP(promotiepunt!)

Groetjes Lachen

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 08:08

Echt drsssuurmatig aan de gang. Op de volte in galop aanspringen en als zij te hard wil direct terugnemen. Sowieso is begeleiding erg handig!
Gefeliciteerd met je PP!

sarahmoorman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 08:12

Dat op de volte doe ik altijd met haar, alleen op de westridj moet ik de rijbaan driekwart volgen en mag ik dus gene volte maken... Ze flikt het ook echt alleen op wedstrijden

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie