Kapers op de kust....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Kapers op de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-03 20:54

Verdrietig Voor Omar.
Omdat wel wat mensen weten dat ik ga verhuizen komen er nu steeds mensen langs of ze Omar mogen rijden.
Ik vind het niet leuk om ermee te stoppen, het gaat net zo onwijs lekker! Maar nu komt het wel heel erg dichtbij Huilen Huilen
't erge is nog ook dat die mensen eerst voor de andere paarden kwamen, die wel ingereden maar niet lekker doorgereden zijn. Het toen niet volhielden en nu proberen ze Omar in te pikken. Verdrietig Verdrietig Omdat die zo mooi loopt Frusty
Die andere 2 paarden willen ze niet, alleen Omar Boos! Ik hoop dat de eigenaren slim genoeg zijn om er een 'goede' trouwe bijrijd(st)er uit te halen.
Ik ben er trots op wat ik met Omar heb bereikt.
Niet dat ik goed ben ofzo, ik heb er ook 3 jaar over gedaan om 'm lekker te laten lopen, maar het is uiteindelijk wel gelukt. Ik heb er een hoop van geleerd. Ik hoop dat er nu weer iemand komt die 'm goed kan rijden.

(en hoop dat ik snel weer een verzorgpaard vind...)


Maar tot juli doe ik 'm lekker zelf nog! Lovers Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 20:58

Oei, bij je titel wist ik het al.
Wel jammer dat je nu al het idee krijgt dat het binnenkort allemaal afgelopen is, zo word je er wel mee geconfronteerd.
Weet je al wanneer het echt afgelopen is voor je?
En ben jij ondertussen in je nieuwe omgeving al aan het zoeken?
Rot voor je zeg, ik weet hoe verrot het kan zijn om afscheid te moeten nemen, sterkte!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-03 21:02

Cody, het probleem is om nu al te gaan zoeken dat ze dan verwachten dat je gelijk kan komen, maar vanaf begin augustus gaat dat pas lukken. Dan willen ze meestal toch verder zoeken. Ik heb er goede hoop op dat ik wel wat vind, en dan maar hopen dat het weer zo wordt als met Omar.

Vanaf begin juli zal het echt gaan ophouden, de 17e gaan we trouwen en daarna in Veenendaal wonen.

Ik heb ook al eerder afscheid genomen, maar dat was 'anders'.
Mijn eerste verzorgpony had een spuitje gehad toen ik een keer kwam maar dat zat eraan te komen want die had heel erg chronische bronchitus. En de tweede moest verkocht omdat de eigenaar zelfmoord had gepleegd en zijn vrouw kon het paard niet aan, en ik kon ook niet 3 keer op een dag daar zijn (die stond verderweg). Dan is het toch wel anders met omar heb ik meer écht een band (net als met Sjors...).

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 21:05

Ja, Omar was zo'n beetje je eigen paard...eigenlijk zou je tot de laatste dag nog van hem moeten genieten, maar ja, als er nu al regelmatig anderen komen, lijkt me dat ook erg rot. Dan heb je misschien het idee 'waar doe ik het nog voor' als je flink je best doet met rijden, want daarna moet je het toch uit handen geven.
Ontzettend balen dat Omar nou net niet te koop is.
Maar ik ga heel hard voor je duimen als je in Veenendaal woont, als je daar ook zo'n leuk paard kunt vinden verzacht dat het leed wel een beetje.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 22:02

Jeetje wat vervelend voor je! Het is al naar genoeg dat je hem achter moet laten, zonder dat je al die mensen om Omar hebt zwermen.
Ik hoop voor Omar dat ie net zo'n fijne verzorger krijgt als jij nu. Want het is zo zonde als al het werk wat jij hebt verricht te niet zou gaan! Toch?

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 22:03

Misschien zit er zelfs wel een eigen paardje in (op termijn?)

Ik had laatst dat ik samen met de eigenaresse vanaf de kant naar mijn bijrijpaard aan het kijken waren. Een derde persoon was met hem aan het springen. Ik voelde me geel en groen worden van jalousie. De eigenaresse is enkele maanden zwanger en ik rij hem tot ze bevallen is. Die derde persoon reed 'm voor mij ook een tijdje, maar zag er vanaf bijrijder te zijn. Ik zei tegen de eigenaresse (welke ook gelijk een vriendin van me is geworden) 'als ik al geel en groen wordt, wat moet jij dan wel niet voelen?' Daar moeseten we allebei dan wel weer om lachen...

Maar dat is niet hetzelfde als waar jij doorheen moet. Lijkt me heel rot. Een bokt-knuffel dan maar... Ach gut

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-03 22:28

jantina schreef:
Want het is zo zonde als al het werk wat jij hebt verricht te niet zou gaan! Toch?
Verdrietig

Bedankt allemaal

Vendell: Ik hoop idd dat er op termijn een eigen paard inzit, maar eerst maar eens kijken hoe het financieel gaat nu we net ons huis hebben gekocht (in deze niet zo beste tijden..) Want als ik een paard koop, wil ik 'm wel alles kunnen geven wat hij nodig heeft