kreeg vandaag zó 'n lief cadeautje!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

kreeg vandaag zó 'n lief cadeautje!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-03 22:29

sinds 1 mei werk ik twee dagen in de week bij een werkend echtpaar,ik zorg voor hun twee kinderen als zij werken(gastouder)
nou vind ik het werk echt heel leuk en ben heel gek met de kinderen,terwijl ik er natuurlijk pas een paar keer ben geweest,kreeg ik vandaag van de moeder voordat ik wegging(omdat ik natuurlijk op vakantie ben 2 weken)een sleutelhanger met een klein fotootje van de twee kindjes erop!zodat ik in turkije af en toe eens naar ze kan kijken.echt lief vond ik dat!!!!
kijk dat zijn nou die prachtig kleine dingen die ik zo bijzonder vind aan dit werk,het ráákt je in je hart,en daar gaat het om!!!
en ik ben al heel lang aan het zoeken naar werk waarin ik dát vind!eindelijk gevonden dan toch??....

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 22:45

Leuk Sanderijn Lachen ! Blijkbaar ben je ook dol op die kindjes (én zij op jou !!), anders had die moeder je vast niet zo´n cadeautje gegeven Knipoog !
Veel plezier in Turkije Lachen !!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 08:25

Wat super zeg! Wat een leuk gebaar!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 09:10

Echt heel leuk! Gelukkig heb ik nu een heel leuke baan, en kan dat gecombineerd worden met een kind. Maar ik vraag mij ook af hoe het zal gaan als ik nog een kindje verwacht. Zou het dan niet te druk worden? Mischien is zoiets voor mij dan ook heel leuk, een oppaskindje erbij. Ook gezellig voor mijn eigen kids.....
Wie weet, ooit?

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 13:37

Leuk is dat zeg! Heel lief van die moeder
Je zult dan inderdaad overduidelijk gek op ze zijn, net als zij op jouw, anders gaf ze je niet zo'n leuk kadootje!
Veel plezier in Turkije!