ai!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

ai!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 00:12

Ik ben juist terug van buitenrijden. Reed op een nieuwe pony Maya. Ze was gans gek en sprong over alle plasen enz. Ik had toen ook een schot gekregen van de pony voor mij recht tegen mijn scheenbeen Frusty Deed wel effe pijn hoor en ze had ook nog ijzers aan pas van deze week Scheve mond
En ben bijna nog gevallen. We waren echt in ren galop en ineens bokt die pony gans vies Scheve mond dacht echt dat ik tegen de grond zou gaan. De rit was wel heel fijn hoor. Maar mijn been doet nog altijd pijn, ik heb nu dus een hele bobbel op mijn been, dat gaat echt een hele grote blauwe plek worden is het nu trouwens ook wel al een beetje maar het is nu vooral heel rood. Ik hoop wel dat die bobbel niet al telang blijft en dat het terug voledig weg trekt.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 00:14

ai das vervelend!!!! calendulan zalf opsmeren werkt geweldig!!!
maar wel fijn natuurlijk dat de rit verder wel leuk was Lachen volgende keer zelf maar peesbeschremers aan Knipoog

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 00:15

ja zal wel scheenlapen aan doen Knipoog maar calendulan zalf heb ik niet in huis.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 00:17

zie je al zitten compleet beschermd een ritje maken op je paard ! heb je ook geen arnika zalf of zoiets dergelijks in huis?? anders ff koud houden met ijs trekt de plek ook sneller weg...succes ermee!!

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 00:35

zal eens rond kijken Knipoog

Vicky_82

Berichten: 1345
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Halle (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 12:32

Hirudoid zalf aandoen, helpt tegen zo'n dingen!!! Heb da zelf al héél véél gebruikt !!