Raysa springt over hek

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Aifa

Raysa springt over hek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-03 15:29

Ik had vanochtend al vroeg de wekker gezet om te leren voor mn examens.
Ik zou Raysa naar buiten zetten, maar omdat ik zo druk aan het leren was wou mn moeder het wel even doen. Toen ze dus bij Raysa aankwam stond Raysa op stal en de staleigenaar keek geschrokken. Hij zei dat Raysa helemaal gek in dr kop geworden was, mn moeder schrok zich kapot! Die man stond te trillen op zn benen. Wat was er dus gebeurd:
Hij had Raysa naar de wei gebracht, deed het hek achter zich dicht, liep weg en hoorde ineens een geluid. Keek ie om, was Raysa zo over het hek gesprongen en stond ze dus op het erf. en rende ze terug naar stal
haha gek paard!
Ze wou dr Iroko bloed even showen Schijnheilig
Denk dat ik er toch maar mee op springles moet gaan Haha!

Arivo (Gribaldi x Argentinus) Z1 *D
Golden Golias (Totilas x Discovery) M1 *D

Jurylid B/L :)

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 20:23

Fijn he als ze dat doen (niet dus).
Mijn vorige paard, die zogenaamd niet kon springen sprong bijna stapvoets over een hek van 1.30m heen. En daarna het volgende hek, totdat ie lekker weer bij de stal was. Dat geintje herhaalde die heel vaak, zodat de mensen waar hij stond hem niet meer naar buiten durfden te doen.

Op een andere pensionstal hadden ze bak afgerasterd met stroomdraad van ca. 1.45m hoog. Daar is hij ook nog een keertje overheen/doorheen gegaan. Als ze de smaak eenmaal te pakken hebben, blijven ze dat vaak doen. Hopelijk stopt jou paard snel met die gekke fratsen.

Mijn arabiertje had ook uitgevonden dat van de ene naar de ander wei springen heel leuk was. Ging echt op en neer. Gek genoeg ging ze nooit uit de wei. Altijd wel in een van de 2. Na dit een paar weken gedaan te hebben, kreeg ze een peesblessure. Eenmaal weer helemaal gezond heeft ze het gelukkig nooit meer gedaan.

Als je ermee naar de springles gaat, leer haar dan wel dat ze bepaalde (weide) hekken niet moet springen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie