update tinkerbell's weidegedrag.....

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

sanderijn

update tinkerbell's weidegedrag.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-03 22:29

ik geloof dat we het nu uitgevogeld hebben,wat er nou steeds zo fout gaat.
5 weken geleden gingen de die merries bij elkaar de wei op(tinkie is 5,brinja de ijslander is 4 en alisa de oude wpn merrie is 25)die dag was het kort en duidelijk.toen was de oude merrie bovenaan,daaronder brinja en dan tink.dit was de rangorde voor een aantal weken tot dat 2 weekjes terug ongeveer brinja ineens bovenste in rang was.afgelopen week ging tinkie dus die oude merrie lopen meppen en na enig bestudeer werk van mijn staleigenaresse blijkt dus dat tinkie steeds het gevecht aangaat met brinja,de oude merrie blijft er tussen uit en nu gaat het dus al een aantal dagen zo:tinkie probeert steeds weer hoger in rang te komen en blijft dus gevechten uitlokken tussen haar en brinja
het is heel raar,want tinkie heeft de eerste weken heel braaf gedaan,en nu pas is ze begonnen met dit rangorde akkefietje.
goed hoe het dus zal lopen de komende tijd weet ik niet,maar vandaag was ze rustig en werd er niet gevochten.
hopelijk blijft dat zo!
want ik maak me ook wel zorgen natuurlijk,wil niet dat straks 1 van de drie letsel oploopt!

iedereen bedankt voor de adviezen uit mijn vorige topic!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie