vandaag na tijden eerste rijles....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

vandaag na tijden eerste rijles....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-03 16:21

ik had via marktplaats een instructrice gezocht, omdat ik en mijn bijrijdster wel wat paardrijadvies konden gebruiken....
het is michelle uit siegerswoude geworden, doet mbo/hbo instructie bij deurne, en les heeft van een of andere grand-prix ruiter....
ik heb nog wat liefhebbers erbij gezocht (wel heel verschillend niveau allemaal) en we hebben vanmiddag onze eerste les gehad.....
we vonden het allemaal wel leuk, ik ben vooral bezig geweest moonlight beter voorwaarst te rijden en annet (xmoonlightx op bokt) op henk eigenlijk ook.
verder reed siegrid, een buurmeisje mee, en er zou nog iemand meerijden maar haar paard was kreupel.
helaas doet de buurman wat moeilijk over het gebruik van zijn bak, normaal mogen we er altijd wel inrijden, maar nu met de instructrivce wil hij volgens mij ook geld zien....nou ja nog ff wachten dan is mijn eiegn vergrote rijbak klaar, kunnen we dar in

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-03 16:26

ow ja het was mijn eerste les engelse stijl sinds 7 jaar, heb eigenlijk nooit zoveel les gehad, dus voor mij en voor moonlight is het wel goed....