Stalkat doodgereden

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pauline

Stalkat doodgereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 20:06

Onze stalkat is doodgereden door een brommer! Wij staan bij een appelboer, en onze kat loopt daar over het hele terrein. We hebben haar amen met een zusje gevonden en opgevoed. Helaas was zusje onder de hoeven van Connor terecht gekomen en al vrij snel dood, maar Kill (van Kill en Attack) groeide en speelde dat het een lieve lust was.

Ze was ook echt megatam, ging altijd "helpen" bij de verkoop en kwam aangehold als je 's morgens eten gaf. Maar nu is ze dus overgestoken net toen er een brommer kwam aangescheurt, en die reed tegen haar aan. Volgens de appelboer stuiterde ze echt over d weg..Verdrietig En het ergste van alles vind ik: die brommer reed gewoon door ! Boos! Hoe ongevoelig kun je zijn? Ze was volgens mij nog niet dood, dus dan kun je op z'n minst haar nek omdraaien, maar ik zou er mee naar een DA gaan.
Wat een boeren***** nee hiermee doe ik vreselijk te kort aan de boeren, maar wat een lompe **kel! Sorry hoor...

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 20:20

Inderdaad, wat een lomperik. Je kunt op zijn minst even stoppen om te kijken hoe het met de kat is. Of eventueel aan de kant leggen als ze op slag dood zou zijn geweest. Ik ben ook 2 katten verloren door een ongeluk met een auto. Beide keren zijn de bestuurders ook doorgereden. Bij de laatste is er wel een "kattenvriend" uit gestapt en heeft mijn kat toen aan de kant gelegd. Dmv een adreskokertje is hij toen bij mij gekomen om te vertellen dat hij mijn kat dood had gevonden. Dat zou iedereen moeten doen die een dier dood rijd. Maakt niet uit of het nou een kat, hond of een egeltje ofzo is...

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=
Bijrijder gezocht voor AVS hengst: http://www.bokt.nl/markt/ad/86878/bijri ... ngst-bakel

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 20:33

Wat een kl**thommel!!
Je gaat op zijn minst toch kijken of het diertje dood is en dan leg je het aan de kant, zodat er niet ook nog anderen overheen rijden!!
En als ze niet dood is neem je hem toch mee naar een dierenarts of probeer je de eigenaar te vinden!
Daar kan ik dus echt niet tegen

Donja, mijn maatje, 23 mei 1983 - 7 november 2008
Ons dierenpension http://www.dierenpensionloge.nl
Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 13:47

Heel veel sterkte, echt kl*te... Ik had het pas ook met (een van) mijn kat(ten). Ik woon aan een landweggetje, had juist aan iemand uitleg gegeven hoe hij in Nieuwmoer moest komen, vervolgens rijdt hij 20m verder een van mijn katten aan. Ik had net mijn 2 paarden vast (uit de wei gehaald) dus naar mijn kat toe die midden op de weg lag (gelukkig nog leefde-zit trouwens nu op schoot terwijl ik dit typ) en die hufter van een buurman van mij (duivemelker) stond erbij te kijken (terwijl ik zijn duiven ook altijd van de weg haal als ze daar naar eetbare dingen zoeken)De kat was in shock, gelijk naar DA geraced, een dag in de couveuse etc. medicijnen tegen shock, foto's (gebroken poot). De poot had ie sowieso wel overleefd, maar katten raken heel snel in shock (ademhaling heel snel en hartslag te traag) ik was net op tijd. Nu staan er niet veel huizen in mijn "straat" (5 om precies te zijn) maar ik zal je vertellen, die buurman wordt nu met de nek aangekeken omdat hij mijn kat heeft laten liggen. De mensen in mijn straat zijn hele grote dierenvrienden namelijk.
Oh ja, het is trouwens niet zo dat mjin buurman last heeft van mijn katten, hij heeft 2 honden die rond de duivenhokken loslopen en mijn kattenverzameling (4) is nogal kneuserig, ze komen het erf nauwlijks af (behalve als ik de paarden binnen ga halen, dan lopen ze mee) en snachts mogen ze sowieso niet buiten.

In the real world as in dreams, nothing is quite what it seems. (the book of counted sorrows)

Jeep Cherokee 2.8CRD grijs kenteken te koop : http://www.bokt.nl/markt/ad/430015/jeep ... s-kenteken

Lavanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 15:32

Awww WAT ZIELIG!! En idd er zijn heel veel lompe mensen op deze wereld. Donderdag werd er trouwens eens klein vogeltje voor mijn ogen doodgereden Verdrietig ik was zelfs daar even kapot van, maar een dier waarvan je gehouden hebt is nog erger Verdrietig
Sterkte ermee Ach gut

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!

Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 17:42

ik was een keer met mijn vriend en een van ons vriend op de sooters een stukkie aan het rijden en die vriend van ons reed ook een kat aan die kat draaide helemaal met het wiel mee

wij waren dus wel gestopt om te kijken hoe het met de kat ging
maar hij was zo geschrokken dat hij keihard weg holde

toen kwam de eigenaar van het beestje en die was niet kwaad ofzo
maar het was ook echt een ongeluk want hij kwam uit de bossies zetten

maar gelukkig is die kat niet overleden
ik heb zelf ook 8 katten en nu 2 nestjes kittens

maar ik moet er niet aan denken dat er 1 wordt aangereden
ik had eerst 9 katten maar er is er 1 weg

♥Maykey hou van jou voor altijdRust in vrede maatje!! 08-05-00 † 27-07-05♥
PiaffeMedia.nl
Like PiaffeMedia op facebook

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie