gekke bokkensprongen en wat er nog bij kwam...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-01 20:34

hoi
vandaag kwam de regen weer eens los, bij ons. ik ging dus echt niet expensive buiten opzadelen, dus laura mee en die heeft mijn spullen gedragen (lief he?) en ik expensive gelopen naar de stallen (van mijn kennissen) daar drooggemaakt, gepoetst en opgezadeld en de bak in. janell het kind van mijn kennissen zat te rijden op de pony. die ging evenlater weer weg, en expensive werd me toch jaloers... hij wou mee en toen ie niet mocht barste hij los.. hij wou de hoeken niet in dus ik dwing hem en geef niet toe, hij ging dus rare gekke bokkesprongen maken (kop beetje tussen de benen en lage bokjes) en galoperen.. ik nam hem weer terug en evenlater weeeeeer in de hoeken wou ie niet, nou.. toch maar weer gaan mannetje en het is pech als het jouw niet uit komt maar in de hoeken en niet met een boog eruit lopen dus begint ie weer te bokkensprongen en daarna keihard galoperen ik had echt zoiets woow dit gaat wel snel en hij deed zijn kop telkens tussen zijn benen en laura zei kop omhoog houden dus ik trek zijn hoofd omhoog en weer dus ik trek wat harder en toen was het over. laura stond met een big smile aan de kant te kijken, want normaal is expensive zo braaf en zo rustig en nu opeens.. nee dat had laura niet verwacht maar ik wel.
maar verder was het rijden niet zo boeiend, oh ja ik heb laura kritiek gegeven op haar houding (zie http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... forum=8&10) toen ze erop zat heeft wel wat geholpen en daarna zij bij mij. toch wel leerzaam en het helpt wel. verder was het een beetje moeilijk omdat ik niet de enigste was in de bak er was weer een paard bij dus moest ik soms uitkijken en dat ging heel irritant met dat houding kritiek geven dus zijn we gestopt, het was genoeg voor vandaag!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, agelababypp, carina, dazai, Fayyah19, laura22, maitestar23, marga1, nick_en_ik, Pellelilly, RianneH, sterregoud, StonedRomy, Tieme, Yinka, Zoe_97 en 127 bezoekers