Het mysterie van de verdwenen manenkammetjes...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 17:15

Mijn zwepen lijken ook pootjes te hebben. Maar ik weet wel beter: stalgenoot die ze stiekem 'leent' en ergens anders neerlegt. *Zucht*
Laatst bijgewerkt door Marije op 18-05-03 17:21, in het totaal 3 keer bewerkt

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 17:20

Nou zal ik eens een bekentenis doen: ik geloof dat ik zeker zes manenkammen heb. Ik gebruik ze nooit, ze blijven altijd in de poestkist, misschien dat ik ze daarom allemaal nog heb...begrijp trouwens ook niet waar ze vandaan komen, ik geloof niet dat ik er ooit één zelf gekocht heb. Ik heb er weleens één gevonden op wedstrijd.
Bij mij scheelt het dat het spul allemaal thuis ligt en ik dus alleen broerlief de schuld kan geven als er iets weg is.

Over vermiste sokken: hebben jullie daarover gelezen in awem/vmw in het Volkskrant Magazine? was best hilarisch!

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-03 17:36

Ja, heb ik gelezen. Iedereen had wel grappige ideeen over hoe die sokken nou wegraakten. Vandaar ook dat ik op het idee van dit onderwerp kwam. Ik voor mij denk dat fabrikanten een speciaal middeltje in de sokken stoppen, waardoor in ieder geval 1 van de 2 sokken oplost. Zo kopen wij tenminste regelmatig nieuwe!

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 20:16

Ha dat ken ik ja. Had wel 6 manen kammen, allemaal weg. Na de verhuizing stikte ik ineens in die kammen!
Maar dan heb je ook nog zoiets als halstertouwen Verward Daar weet ik volgensmij wel van welk ongedierte dat steelt.... mag het eigenlijk niet zeggen, maar nadat ik een jaar of zo gelende klanten had gehad miste ik 3 hoevenkrabbers en een paar nieuwe halstertouwen Boos!
Ja ja zeker de kabouters gedaan, mooi niet! Alleen het nieuwe spul weg en het oudere lag er nog.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 20:26

goh, de kaWouters zijn nog kieskeurig ook... Goh Rom???
(neej oké... nu weer serieus Haha!)

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 20:43

pffff nou ik ben de tel kwijt hoeveel hoevenkrabbers wij nu al hebben gehad, manenkammen gebruiken we niet dus die raken ook niet kwijt Haha!
Ik heb een poosje op een manege stage gelopen, en sochtentsvroeg na het voeren werd eerst de poetsplaats opgeruimd: alles wat er lag in de container.... handschoenen, borstels, handdoeken, sokken....

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 21:08

Idd, ik ben ook altijd manenkammetjes en hoevenkrabbers kwijt. Laatst was het weer zo ver en had ik geen manenkam meer, de hele schuur door gezocht en na een paar week de manenkam van Nynke geleend te hebben nam ik er zelf weer mee heen en toen ik er afgelopen week kwam zaten er in een keer weer twee in Verward:? Haha!:D

Pauline
Berichten: 12189
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 23:09

Ik liep vandaag overhet fietspad met de honden, zag ik daar..een lief klein babysokje liggen, ONS sokje ! Geen idee waar die vandaan komt en de grote vraag is, waar is nummer 2 dan heen? Verward Toch maar meegenomen Bloos

En waar is mijn spiksplinternieuwe halster met vliegending gebleven? Binnen een week: foetsie ; wel een record....Lachen

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 23:15

volgens mij zijn jullie manenkammetjes het larvestadium van de keien die bij ons regelmatig opduiken in de buitenbak. Dan heb je vrijdag de hele bak gehad en alles aan de kant gegooid, liggen er de volgende weg weer een stuk of tien!
Overigens ken ik het probleem met halstertouwen, die zijn volgens mij erg reislustig,ooit twee weken weg en dan duiken ze weer op.

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 00:06

Hoe heten die mensjes ook alweer, waar ze die film van gemaakt hebben, die vanalles komen 'stelen' van de grote mensen...............

The Borrowers.

Kammetjes kom ik op de meest idiote plaatsen weer tegen. (oude jas, in de wasmachine, in de fietstas, etc. ) Zwepen en andere dingen worden door mijn dochter ook altijd erg goed opgeborgen op plaatsen waar je het niet verwacht... (konijnehok, hondemand, badkamer...)

Liep me laatst ook het apezuur te zoeken naar mijn goeie halster... Lag ie in de zandbak.... (Jennifer weer paardje aan het spelen geweest.... )