weekje plat toch wel iets geholpen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

weekje plat toch wel iets geholpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-03 13:34

Gelukkig. Het weekje plat liggend afzien heeft wel iets geholpen.
Mijn been kan verder omhoog, ik kan beter opzij buigen en naar voren.

Alleen zodra ik verder loop dan 25 meter is het weer foute boel, dan doet het zeer en sta ik weer scheef.

Ik ga nu een afspraak maken met de dokter, die gelukkig maandag weer terug is van vakantie , en dan gaan we een verder plan opstellen.

eventueel nog een weekje afzien met spierverslappers Extreme duivel
En ik ga aandringen op een scan. heb wel recht het weten of het nou een ontsteking is of toch een herniaatje.

Ik ben in iedergeval weer een beetje opgebeurd, nu mijn baas nog bellen

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 14:02

Ai das pijnlijk, je moet idd goed aandringen voor een scan, al is zelfs op een scan niet altijd die ene hernia te zien Beterschap.

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 15:15

En? Wat zei je baas? Vast veel begrip voor de situatie }>

Blij toe om te horen dat het weekje toch wat heeft geholpen maar kijk wel uit want voor je het weet sta je weer meer te doen dan je eigenlijk kan en ben je weer terug naar af.
Ik hoop dat je heel gauw door gestuurd word en dat je niet 2 of 3 maanden moet wachten voor je terecht kan zijn ze namelijk goed in...
En dring idd aan op een scan, daar zal hij/zij geen nee op mogen zeggen.
Ben je alweer wezen kijken bij je paardjes?
Lukt het daar een beetje mee? Want ik denk dat je daar ook wel het een en ander voor hebt moeten regelen.
Meid, beterschap nog en ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen en dat je er gauw van af mag zijn

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 15:21

Gatverdarrie, wel fijn om te horen dat het iets beter gaat, maar eigenlijk loop je nog steeds voor geen meter. Boos!

Hoop dat de dokter je volgende week meer kan vertellen. Sterkte joh, hoop dat je snel weer helemaal op de been bent!

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-03 15:32

Ik ga s'avonds ff naar de paardjes en natuurlijk ff kletsen Haha!

Mijn baas dacht dat ik maandag weer kwam stond in de papieren van de arbodienst. In mijn papieren staat werkhervatting mogenlijk in week 21 of 22. dus...
Verder ben ik daar niet zo op in gegaan. Wel stond ze erop dat ik vanmorgen al de dokter zou bellen. Maar ja die is op vakantie.
Ik uitgelegd, en niet willen snappen natuurlijk.

Of ik dan niet bij de vervangd arts terecht kon, ja dat kan misschien wel maar dat wil ik niet ik wil mijn eigen arts die weet mijn hele verloop en ander moet ik WEER alles gaan vertellen en uitleggen.
Dus ik was standvastig en heb gezegd dat ik maandag bel voor een afspraak en dat ik dan of s'middags of dinsdag terecht kon.
Einde gesprek.

ach ja je baas
En die arbo spoort soms ook niet hoor.