Fietsen met pony en gekkigheid in het weiland

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bojangles

Fietsen met pony en gekkigheid in het weiland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-03 16:10

Vandaag was echt een leuke dag bij de paarden. Ik was met Rilana (rietje op bokt) heengegaan, en we hadden zin om wat te doen, dus heeft zij haar ijslander uit het land gehaald en ik mijn 2-jarige appie Indy. Eerst wat gepoetst, want we wouden door de wijk heen wandelen, en een vieze witte kan dan natuurlijk niet! Tong uitsteken Fluga de ijs een kinderzadeltje op, en dan gingen we haar dochter Lesley meteen even van school af halen. Cecilia (cecilia op bokt) kwam er net aan, dus dachten we dan gaan we wel met de fiets. Rietje voorop, en ik erachter met Indy aan de hand en Cecilia achterop. Eerste stukje wou Indy even draven, mooi rustig drafje ging echt prima. Daarna kwamen we in de wijk nog even een stuk gestapt en nog een klein drafje gedaan. Bij de scholen was het best druk, gelukkig is daar een bospad, dus we hadden mooi de ruimte. Veel kindjes moesten de paarden nog even aaien, en het werd steeds drukker. Indy werd een beetje ongeduldig, begon te stampen en wat te gapen. Gaaaap
Eindelijk was de school uit, en ging Lesley (dochter van Rietje) even een stuk op Fluga rijden, en hebben we bij een vriendinnetje afgezet waar ze zou spelen. Uiteindelijk waren we bijna terug bij de boerderij en de pony's hadden er zin in. Indy galoppeerde zowaar in de berm mee aan de fiets! *LOL* Gelukkig is die zo onverstoorbaar en zo mak als een lam, dit hoef ik met mijn andere pony echt niet te doen.
Pony's weer lekker in het land gezet, en ze even lekker zien crossen. Daarna nog even maf gedaan in het land en Cecilia op Rachel gezet, mijn andere pony. Lekker gestapt in het land en een stukje gedraaft. Toen kwam mijn zusje eraan en die moest natuurlijk ook even rijden, en die ging maar even op Fluga zitten. Hoop geklungel zonder zadel! Knipoog
Daarna hebben ze nog even met zijn 2-tjes op Rachel gestapt en toen heb m'n kleine zusje me even een voetje gegeven en ging ik zelf even op Rachel. Lekker drafje gedaan, echt superbraaf! Lovers

Echt een penny-meisjes dag, dit verhaal kan zo in de Penny, oh nee Galop Extreme duivel

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

cecilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 16:45

haha ja dat was lache Haha! he en rachel was ook zo braaf *LOL* en ik moest wel even slikken toen ik achter op de fiets zat haha ging snell haha Schijnheilig nou moeten we vaker doen rachel en indy hadden er alle twee lol in
groetjes mij

Zip's Faantastico <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie