priveles op pocemon

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Eliana

Berichten: 5452
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

priveles op pocemon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-03 11:59

heey,
ik had vanochtend weer een priveles. ( heb ik niet zo heel vaak ik rij meestal in de groepsles op manege heb ook geen eigen paard maar op zo'n priveles leer je veel meer). ik mocht zelf een pony kiezen en toen pakte ik pocemon maar. hij heeft m2 gelopen dus hij kan best veel alleen hij is best wel sterk. dus heeft hij even ene elastiek omgekregen. ik had eigenlijk pas om 10 uur priveles maar ik mocht om kwart voor 10 de bak al in om poce ff los te rijden en mn instructrice kwam om 10 uur. pocemon liep best wel lekker ik heb wel fotos maar geen rijfotos. dit hebben we ene beetje geoefend: wijken schouder binnenwaarts volte 10 meter in galop ( gaat nog niet helemaal goed hij loopt nog niet met de goede stelling). stilstaan en dan vierkant en 4 passen achterwaarts. heb ging allemaal best lekker. alleen jammer dat zo'n priveles zo duur is Frusty . maar ik heb weer best veel geleerd en dar gaat het om Haha!. hoe vaak hebben jullie ongeveer priveles???
Eliana

Shetland bokker #7


Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 12:57

ikke nooit, alleen 1x per week groeps les en dan op me vz-paardje rijden

Your stairway lies on the whispering wind

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 13:59

bijna nooit eens in de zoveel tijd rijd altijd 2/3 per week in de les op de manege maar het is echt goed voor je!!!

ga binnenkort ook weer doen!

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 16:11

Ik krijg 2 keer in de week prive les. Verwent he.
Maarw at fijn dat het zo goed ging

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 17:03

2 keer in de week privee les, ben ook verwend, alhoewel, ik werk er hard voor om alles te betalen hoor!! alleen rij ik dan wel op mijn eigen paard!!
maar je hebt gelijk in een privé les leer je echt wel meer, dus toch goed dat je er zo nu en dan geld voor over hebt!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, Lanoca, LuckyReining, Nienken, SannevZ, Schrompeltje, Sterrenpony en 107 bezoekers